پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۹۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
کلیپی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن ادعا می شود در ازدحام جمعیت مراسم تشییع رئیس‌جمهور و هیات همراه، کودکی دچار بدحالی شد و وزیر بهداشت چشم پزشک، شخصا به وضعیت وی رسیدگی کرد؟ این کلیپ ساعاتی بعد در رسانه ها اصلاح شده و بدین شکل مطرح گردید که در زمان خدمت رسانی نیروهای امدادی به کودک، وزیر بهداشت نیز در محل حاضر شد و پیگیر وضعیت این کودک خردسال شد‌. به شتیل نیوزها ، فیک نیوزها، زرد نیوزهای رسمی و غیر رسمی هشدار می دهیم که موقعیت هایی همانند موقعیت حاضر،جای رقاصی نیست. ریشه بیرون آوردن کار چندان مشکلی نیست. سربسته عرض شد و مشفقانه تقاضا گردید که حریم و حرمت ها را نگاه دارید.

شعار سال : کلیپی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن ادعا می شود در ازدحام جمعیت مراسم تشییع رئیس‌جمهور و هیات همراه، کودکی دچار بدحالی شد و وزیر بهداشت چشم پزشک، شخصا به وضعیت وی رسیدگی کرد؟ این کلیپ ساعاتی بعد در رسانه ها ، اصلاح شده و بدین شکل مطرح گردید که در زمان خدمت رسانی نیروهای امدادی به کودک، وزیر بهداشت نیز در محل حاضر شد و پیگیر وضعیت این کودک خردسال شد‌. به شیتیل نیوزها ، فیک نیوزها، زرد نیوزهای رسمی و غیر رسمی هشدار می دهیم که موقعیت هایی همانند موقعیت حاضر،جایی برای رقاصی نیست. ریشه بیرون آوردن کار چندان مشکلی نیست. سربسته عرض شد و مشفقانه تقاضا گردید که حریم و حرمت ها را نگاه دارید.

تعداد بازدید : 11
 
بدحالی یک کودک در مراسم تشییع رییس‌جمهور و رسیدگی وزیر بهداشت چشم پزشک به وضعیت وی؟ + بابا بی خیال
 
از آقای دکتر عین الهی می پرسیم که آیا شما می توانید رگ گرفته و سرم وصل کنید؟ لطفا بدون تعارف و خجالت پاسخ دهید چون عموم مردم نمی دانند که چشم پزشک ، دندانپزشک و داروساز حتی در مهارت های پایه با پزشک عمومی تفاوت دارند و بدلیل فاصله گرفتن از انجام امور عمومی و پایه، بتدریج شاهد کاهش مهارت های درمان عمومی توسط آنها هستیم؟
گیریم که این خبر درست باشد و جناب وزیر حتی مداخلات درمانی برای کودک بدحال را هم انجام داده باشد؟ آیا در موقعیتی همانند موقعیت حاضر، پرداختن به این خبر جایگاهی می تواند داشته باشد؟
اگر خبر بشکل تصادفی تهیه و منتشر شده، به دوستان کاسه حلوا و گونی شکر عرض می کنیم که هر نکته مکانی دارد. اگر رسانه های طرف قرارداد وزاتخانه قصد خوشیرینی داشته اند ، تقاضا می کنیم به آداب مکتوب و غیرمکتوب حوزه حرفه ای پایبندتر باشند. اگر هم بعضی ها تدارک دیدند تا بعضی ها را برای دولت بعد حمایت کنند ، یک کلام خیالی باطل. 
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
0
0
حالا اومده یه خودی نشون بده دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین