پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
پورمحمدی گفت: یکی از راههای اصلی مبارزه با فساد شفافیت است. اگر شفافیت و دولت الکترونیک به شکل صیح محقق شود فشاد به شدت کاهش می یابد. یکی از ارکان شفاف سازی آزاد سازی تبادل اطلاعات است. میدان دار شفافیت رسانه ها هستند، این قرار را امروز می‌گذارم که رسانه‌ها و مردم آزادند هر نوع گزارشی را درمورد دولت آینده من منتشر کنند؛ حتی گزارشات دروغ را. جلوی گزارش را نمی گیرم، تجربه ثابت کرده اگر آزادی عمل در اطلاع رسانی و تبادل اطلاعات داشته باشیم بیشترین کمک را به خودمان می کند

شعار سال: حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی با حضور در برنامه تلویزیونی «صف اول» و یادآوری سوابق قضایی و حزبی خود در سال‌های اول انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با مسائل حقوق شهروندی، رعایت حقوق متهمان و اینکه چگونه از جرایم و ناهنجاری‌ها جلوگیری کنیم آشنا هستم. سال‌ها در قوه قضائیه و دادستانی مشغول بودم که این تجربه به همگامی و همکاری با قوا کمک می‌کند.

شفافیت اطلاعات، رسانه ها و دولت الکترونیک، سه راهکار پورمحمدی برای مقابله با فساد در جمهوری اسلامی

وی در پاسخ به پرسشی درباره امنیت اقتصادی، اظهار کرد: شعارم را خرد، شادی و شادمانی قرار دادم. جامعه باید با نشاط و شاد پیش برود. حالش خوب باشد و بستر شکوفایی در تمامی زمینه‌ها فراهم شود. دولت باید با مردم قرار بگذارد و بعد هم آن را اجرا کند. پورمحمدی تاکید کرد: اولویت‌هایم به پیشینه من و نیاز‌های امروز جامعه مربوط است. یکی از این موارد تامین عدالت است. عدالت همیشه خواسته اصلی همه جوامع و انسان هاست. باید این شعار و آرمان والای انقلاب اسلامی را دنبال کنیم. عدالت هم قدرت و هم ثروت را تضمین می‌کند.شعار‌ها و اولویت‌هایم را با توجه به تجربیات خودم و نیاز‌های جدی کشور تنظیم کرده‌ام.

تعداد بازدید : 3

پورمحمدی گفت: یکی از راه‌های اصلی مبارزه با فساد شفافیت است. اگر شفافیت و دولت الکترونیک به شکل صیح محقق شود فشاد به شدت کاهش می‌یابد. یکی از ارکان شفاف سازی آزاد سازی تبادل اطلاعات است. میدان دار شفافیت رسانه‌ها هستند، این قرار را امروز می‌گذارم که رسانه‌ها و مردم آزادند هر نوع گزارشی را درمورد دولت آینده من منتشر کنند؛ حتی گزارشات دروغ را. جلوی گزارش را نمی گیرم، تجربه ثابت کرده اگر آزادی عمل در اطلاع رسانی و تبادل اطلاعات داشته باشیم بیشترین کمک را به خودمان می کند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از انتخاب. کد خبر: 792128 . منتشره در 25 خرداد 1403. https://www.entekhab.ir/ سایر منابع.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین