پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
شهردار تهران برای ایام مرخصی‌ یک ماهه خود جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم طی نامه ای خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر تهران مسئول هماهنگی و پیگیری امور مدیریت شهری تهران را معرفی کرد. افکار عمومی و رسانه در زمان انتصاب آقای مهدی منوری به دستیار شهردار تهران و همچنین در سمت مدیرکل دفتر شهردار تهران، بارها درخصوص رزومه نامشخص و غیرشفاف ایشان طرح سوال نموده و هیچ پاسخی دریافت نشده بود. هرچند وفق قانون شفافیت قوای سه گانه، می توان بشکلی رسمی از شهرداری تهران، درخواست رزومه کاری ایشان و پیگیری و قضاوت درباره صلاحیت های استفاده از ایشان را نمود.

شعار سال: علیرضا زاکانی شهردار تهران برای ایام مرخصی‌ جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم طی نامه ای خطاب به رییس شورای اسلامی شهر تهران مهدی منوری مشاور و مدیرکل حوزه شهردار را به عنوان مسئول هماهنگی و پیگیری امور مدیریت شهری تهران معرفی کرد. در متن نامه آمده است:

«جناب آقای مهندس چمران رئیس محترم شورای اسلامی شهر تهران

سلام‌علیکم

با احترام، با عنایت به حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، به استحضار می‌رساند در ایام مرخصی اینجانب از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۰۸، آقای مهدی منوری مشاور و مدیرکل حوزه، مسئولیت هماهنگی و پیگیری امور را بر عهده خواهند داشت.»

انتخاب مهدی منوری بعنوان جانشین «شهردار تهران» در ایام مرخصی انتخاباتی

لازم به توضیح است که روز سه شنبه هفتم شهریور ۱۴۰۲ و با حضور علیرضا زاکانی و جمعی از مدیران و معاونان شهری مراسم تکریم سجاد محمدعلی نژاد و معارفه مهدی منوری مدیرکل جدید حوزه شهردار تهران برگزار شده بود.

انتخاب مهدی منوری بعنوان جانشین «شهردار تهران» در ایام مرخصی انتخاباتی

وی قبل از این، دستیار ویزه شهردار تهران بود.بنا بر حکم زاکانی، انتخاب این فرد در راستای تحقق چشم انداز «تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام» می‌باشد. اما متاسفانه با جستجو در اینترنت، رزومه‌ای از این فرد و سابقه فعالیت او در این حوزه یافت نشد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین