پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
مردم دامغان بشدت از رفتار وزیر بهداشت و درمان آشفته و ناراحت و ناراضی هستند. از برخورد جناب وزیر و کادر حفاظت گلایه دارند. این مورد را مقایسه کنید با رفتار رئیس جمهور در برخورد با مردم. جناب رئیسی منتظر نوع برخورد شما با وزیر بهداشت هستیم.
شعار سال: واویلا بود

عجب صحنه دهشتناکی

ناباورانه ماشین حامل آقای وزیر از میان مردمان؛ اعضای شورای شهر؛ امام جمعه و... که برای اعلام خیرمقدم و دردمندی آمده بودند عبور میکرد و محافظان مردم رایک به یک ازجلوی ماشین به اطراف حول داده وپرت میکردند و ماشین حامل آقای وزیربه جلو میرفت و رفت و رفت و مردم درحاله‌ای ازتعجب و شگفتی... یهت زده عصبانی شدند.

واقعیت اینکه وزیر بهداشت و درمان بعنوان نماینده معین سفررئیس جمهور که برای شنیدن درد دل مردم آمده بودن؛ برای دیدن مصداق زخم بهداشت و درمان دامغان به محل بیمارستان قدیمی شهر (بیمارستان رضایی) که درگذشته؛ مرکز رفع نیازپزشکی درمندان شهربود (وبه بهانه افتتاح بیمارستان جدید که در خروجی شهر قرارداردتعطیل شده) آمده بودن؛ درکمال بی احترامی. بدون نگاه به قسمت مورد نظر مردم و بدون صحبت با مسئولین حاضر ((که دراین جمع امام جمعه؛ برخی اعضاء شورای جدید و قدیم شهر و رئیس شورای شهر هم حاضربودند)) قصد برگشت وخروج از محل راداشت.

این بی احترامی همراه باعبورماشین ازمیان جمعیت حاضر (وحول دادن وپرت کردن مردم توسط محافظان ازجلوی ماشین) حاضرین راخشمگین وعصبانی کردوآن شدکه درفیلم می‌بینید.

دردبیشتر آنجاست ایشان نماینده معین رئیس جمهورمحترم وبرای شنیدن صدای مردم به دامغان آمده بود.

اما با ماشین ازروی قلب مردم ونمایندگان مردم (شوراو..) عبورکرد و مصداق نمک پاشان برزخم کهنه مردمان دردمند ورنج کشیده و غم زده کهن شهر دامغان شد. شهری که ۴۰۰هزار ازجمعیت (مولد) ۵۰۰هزاریش بعلت بیکاری ودرد ورنج به شهر‌های همجوارش هجرت کرده اند.

ومهمتر این بودکه هیج یک از مسئولین بهداشت ودرمان شهرستان در این جمع دردمندحضور نداشتند؛ و بسیارمهمتر اینکه رئیس تنهابیمارستان شهرکه چندی پیش کرونا گرفته بود خود برای درمان به بیمارستان مرکز استان رفته و در آنجاخودرا درمان کردند.

هرچند آقای وزیر ساعاتی بعددرمکانی دیگرلحظاتی به صدای مردم گوش کرد اما مصداق عینی نوشدارو بعدمرگ سهراب بود ضمن اینکه وقتی زخم (محل بیمارستان رضایی سابق) را ندیده‌ای چگونه چاره درمان کردید و بازهم وعده‌های بدون عمل سالیان قبل را در تصویب بیمارستان ۱۰۰تخت خوابی جدید تکرار کردید.. بماند؟!

بدون شک این عمل توهین آمیزآقای وزیر بازتاب گزارشات و اطلاعات غلط مسئولین درمانی مرکز استان به ایشان بوده وگرنه وزیرکه از وضعیت شهر خبر نداشتند.

جمیع این اقدامات به شبهات روز‌های گذشته در قرمز کردن عمدی کرونایی شهر دامغان توسط مسئولین مربوطه برای جلوگیری از تجمع اعتراض مردمی دامن زد.

عذرخواهی کمترین اقدام پیش روی آقای وزیر!

وحید هاشمی
 
تعداد بازدید : 39


تفاوت نحوه‌ی برخورد رییس جمهور و وزیر بهداشت با مردم!

برخورد محافظان با مردم و بی توجهی عین الهی وزیر بهداشت به درخواست‌های مردم دامغان در خصوص مطالبات بهداشت و درمان در کلینیک رضایی

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی دیده بان ایران

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی روزنامه کویر امروز
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین