پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
مهدی اسفندیار در یادداشتی به نقد متهم کردن مردم در بحث مبارزه با کووید در کشور مطرح کرده است و مواردی را مطرح نموده است که در اینجا می‌خوانید.

  شعار سال: یکی از حرف های غیرکارشناسی که در بحث مبارزه با کووید زیاد به زبان آورده می شود ، بحث مراعات پروتکل های بهداشتی توسط مردم است که برخی مسئولین عنوان می کنند ، مردم زیاد رعایت نمی کنند باید خدمت این عزیزان عرض کنم کمی دانش و نگاه خود را به مسائل عوض کنند و قبل از به زبان آوردن برخی جملات پاسخگوی سوالات زیر باشند:

۱_ آیا این مسئولان وزارت بهداشت ما نبودند که در زمان طلایی مهار کووید در ۵۰ روز اول مکررا به مردم می گفتند که ماسک لازم نیست و عملا کووید منتشر شده بود؟!

۲_ آیا این مسئولان کشور نبودند که می گفتند با گرمای هوا بر کووید غلبه خواهند کرد؟

۳_ آیا این مسئولان کشور نبودند که می گفتند کووید مثل سرماخوردگی فصلی است و خطرناک تر از N1H1 نیست؟

۴_ آیا شرایط اقتصادی مردم به گونه ای است که در خانه بنشینند؟

۵_ آیا وسایل پیشگیری به مقدار کافی در دسترس مردم قرار گرفت؟

۶_ آیا کشور ما در مورد واکسیناسیون درست و به موقع اقدام کرد؟

۷_ آیا شرایط فرهنگی و اجتماعی کشور مثل مراسمات مذهبی و جشن ها و عروسی ها رو ملاحظه کردند تا سختی متوقف شدن بسیاری از این امور را برای دو سال فهمیده باشند

۸_ آیا دولت به سمت الکترونیک شدن خدمات به مقدار کافی رفت تا جلوی مراجعات مردم را بکیرد؟ آیا می دانید روزانه چند نفر برای سو پیشینه و انواع استعلامات ندارند حضورا مراجعه کنند؟

۹_آیا به دانش آموزان به اندازه کافی تبلت داده شده؟

۱۰_ آیا کشور به اندازه کافی زیرساخت جهت مراقبت از سالمندان و ... جهت جلوگیری از مراجعه و مسافرت و نگهداری آنها توسط فرزندان دارد؟

و اما در پایان باید گفت: کشوری را پیدا کنید که در ایام کووید با وضع طرح ترافیک مردم خود را به طرف حمل و نقل عمومی هدایت کرده باشد.

مهدی اسفندیار

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال"نه به عوام فریبی"

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین