پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۹۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از افتتاحیه پروژه عظیم احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور دیدار کرد.
شعار سال: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور با مدرنترین و مجهزترین تجهیزات پزشکی، دارای ظرفیت ۵۰۶ تخت در ۱۲ طبقه و زمینی به مساحت ۸۰ هزار متر مربع و با زیربنای حدود ۶۵ هزار مترمربع، با حمایت و عنایات حضرت آیت الله العظمی سیستانی در بلوار آیت الله العظمی بروجردی شهر مقدس قم، در حال احداث می‌باشد.

تاکنون علما، فضلا، مقامات و شخصیت‌های برجسته کشور از این پروژه عظیم بازدید کرده و اهمیت و تاثیر این پروژه را بر رفاه و حفظ سلامت مردم عنوان کردند. رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور بازدید کرده و آن را پروژه‌ای فاخر و بی‌نظیر در کشور دانسته و تأکید کرد: رعایت استاندار‌های بالا در ساخت و تجهیزات ساختمانی این پروژه را در هیچ بیمارستان و حتی ساختمانی در سطح کشور مشاهده نکردم.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور افتخار نظام در حوزه بهداشت و درمان است.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی که به قم سفر کرده بود، پس از بازدید از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور، گفت: پروژه بیمارستانی نور در حوزه ساخت و تجهیزات به کار گرفته از پروژه‌های فاخر و بی‌نظیر کشور است.

حسینعلی شهریاری در جریان این بازدید پروژه عظیم بیمارستانی گفت: پس از دوسال به قم سفر کردم و روند پیشرفت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور با وجود مشکلات اقتصادی کشور بسیار محسوس بوده است.

رعایت استاندار‌های بالا در ساخت و تجهیزات ساختمانی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور

وی گفت: رعایت استاندار‌های بالا در ساخت و تجهیزات ساختمانی این پروژه در هیچ بیمارستان و حتی ساختمانی در سطح کشور مشاهده نکردم و این نشان از دقت نظر و حساسیت بالای مرجعیت دینی برای سلامت مردم است.
 
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور افتخار نظام در حوزه بهداشت و درمان است

این پروژه افتخار نظام در حوزه بهداشت و درمان است

رئیس مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه این پروژه می‌تواند افتخار نظام اسلامی در حوزه بهداشت و درمان باشد اظهار کرد: امیدوارم با سرعت پیشرفت ساخت بیمارستان نور در زمانبندی مشخص خود به بهره برداری برسد.

شهریاری با اشاره به استفاده از مهندسان و متخصصین حوزه ساخت و ساز و تجهیزات به روز جهان در این پروژه گفت: ضرورت دارد اعضای کمیسیون بهداشت و حتی اعضای کمیسیون عمران مجلس از روند ساخت این بیمارستان بازدیدی داشته باشند تا علاوه بر اینکه مانند بنده انژری مثبتی بگیرند از ظرفیت‌های موجود این متخصصین در دیگر پروژه‌های بزرگ بهره‌مند شوند.

قم با این پروژه نقش مؤثری در گردشگری سلامت ایفا کند

وی با بیان اینکه تامین امنیت و سلامت از وظایف حاکمیت است، گفت: قم با بهره برداری این بیمارستان می‌تواند نقش مؤثری در گردشگری سلامت ایفا کند.

علاء الدین نجف، رییس هیأت مدیره «بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور» نیز ضمن تشکر از حضور رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و ارائه گزارشی از آنچه از آغاز تا کنون گذشته ابراز داشت: خوشبختانه مراحل اجرایی بیمارستان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و علی رغم همه مشکلات، خوشبختانه طبق جدول برنامه ریزی و زمان‌بندی شده، این پروژه بزرگ در حال اجراست.

وی با بر شمردن اهمیت انکار ناپذیر چنین پروژه‌هایی و تاثیرات گسترده‌ای که بر ارائه خدمات درمانی و رفاه مردم برجای می‌گذارد، از مقامات کشوری و استانی و همه کسانی که در هر یک از مراحل یاد شده و انجام این امر مساعدت کردند، تقدیر و ابراز امیدواری کرد که این همکاری و همدلی از سوی مسئولان تا تکمیل این پروژه تداوم داشته باشد.

او تأکید کرد: همکاری و همدلی زمینه‌ی سرعت بخشیدن به این پروژه بزرگ را فراهم می‌سازد و ان شاء الله این مجموعه بیمارستانی که در جوار حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) قرار دارد، هر چه زودتر به بهره برداری رسیده و مردم عزیز کشورمان از خدمات تخصصی و فوق تخصصی آن بهره‌مند شوند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۱۳ آذر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۶۵۲۳۲، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین