پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
مسخره کار واقعا داره در میاد. عین اللهی وزیر بهداشت و درمان از پروژه عمرانی چه فهمی می‌تونه داشته باشه؟ بنده خدا جوگیر شده داره مثل بچه خوب هم گوش می‌ده. شاید هم شمع کوبی را با کوبیدن روی شمع، یکسان فرض کنه! از آقای رئیسی درخواست تغییر و اصلاح در این گونه برنامه‌ها را داریم.البته عین اللهی تنها نبوده و امثال او در سفرهای مختلف حضور دارند. مثل زارع پور در بازدید از سد شفارود رضوانشهر.
شعار سال: در جریان سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور و هیئت دولت به گیلان، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به نمایندگی از هیئت دولت در شهرستان سیاهکل حضور یافت.

وزیر بهداشت در بدو ورود به شهرستان سیاهکل در گلزار شهدای این شهر حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

عین‌اللهی همچنین در منزل شهیدان بهمن قهرمانی و حمید احمدیان حضور یافت و با خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
عین اللهی از کمربندی سیاهکل خیام چی می‌فهمه؟+ موارد متشابه
وزیر بهداشت همچنین در بیمارستان غدیر سیاهکل حاضر شد و ضمن بازدید از بخش‌های اورژانس و آزمایشگاه با کارکنان این بخش‌ها نیز گفتگو کرد و در جریان مشکلات این حوزه‌ها قرار گرفت.

نماینده هیئت دولت در شهرستان سیاهکل همچنین از چندین طرح عمرانی، بهداشتی و درمانی شهرستان سیاهکل ازجمله کمربندی خیام - سراوان نیز بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از تشکیل شورای اداری شهرستان سیاهکل در میز ارتباطات مردمی این فرمانداری نیز قرار گرفت و با مردم به‌صورت چهره به چهره دیدار و راهکار‌هایی برای برون‌رفت از مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها ارائه داد.
 
موارد مشابه اینچنینی از وزرا و مسئولان دیده میشود که در کاری که اصلا در حیطه وظایفشان نیست سرک می کشند و متخصص گونه برخورد میکنند. بهتر نیست آقایان سر به کار خود داشته باشند و در حوزه های فعالیتی و مسئولیتی صرف خودشان خدمت کنند؟ نمونه مشابه را در کلیپ زیر ببینید:
تعداد بازدید : 10

بازدید «وزیر ارتباطات» از پروژه ساخت سد

زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پروژه سد شفارود رضوانشهر بازدید کرد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
0
0
صدای امام جمعه لاهیجان هم در اومد از این برخورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین