پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۹۲۱
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری، پس از شهادت ابراهیم رئیسی، سه حکم جدید سرپرستی جدید صادر کرد. این سه حکم شامل انتصاب «سیدمحمود حسینی‌پور» به سمت سرپرست معاونت امور مجلس رئیس جمهور ، انتصاب علی باقری کنی به سمت سرپرست وزارت امور خارجه و محمد جلال‌مآب به سمت دبیر شورای توسعه سواحل مکران می باشند. بر اساس برخی از اخبار دریافتی، محمد جلال ماب ، تحت تحریم های ایالات متحده آمریکا قرار داشته و بدین دلیل احتمالا در فعالیت های برون مرزی مرتبط با توسعه سواحل مکران با مشکل مواجه خواهد شد. منتظر دریافت توضیحات تکمیلی در این خصوص هستیم.

شعار سال : محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری، پس از شهادت ابراهیم رئیسی، سه حکم جدید سرپرستی جدید صادر کرد. این سه حکم شامل انتصاب «سیدمحمود حسینی‌پور» به سمت سرپرست معاونت امور مجلس رئیس جمهور ، انتصاب علی باقری کنی به سمت سرپرست وزارت امور خارجه و محمد جلال‌مآب به سمت دبیر شورای توسعه سواحل مکران می باشند. بر اساس برخی از اخبار دریافتی، محمد جلال ماب ، تحت تحریم های ایالات متحده آمریکا قرار داشته و بدین دلیل احتمالا در فعالیت های برون مرزی مرتبط با توسعه سواحل مکران با مشکل مواجه خواهد شد. منتظر دریافت توضیحات تکمیلی در این خصوص هستیم.

محمد مخبر، سرپرست ریاست‌جمهوری در حکمی «سیدمحمود حسینی‌پور» را به سمت سرپرست معاونت امور مجلس رئیس جمهور منصوب کرد.

اولین احکام صادره توسط محمد مخبر پس از شهادت رئیسی +اسامی و تصاویر

متن پیام سرپرست ریاست‌جمهوری به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سیدمحمود حسینی‌پور

به استناد اصول (۱۳۱) و (۱۲۴) قانون اساسی و با عنایت به مراتب تعهد و توانمندی جناب‌عالی، بموجب این حکم به سمت «سرپرست معاونت امور مجلس رئیس جمهور» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با توجه به اصول عدالت‌محوری، پاکدستی و فسادستیزی، حفظ روحیه انقلابی و جهادی و با سرلوحه قرار دادن «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد «عهدامه مدیران دولت مردمی» در تحقق شعار دولت مردمی- ایران قوی» موفق و سربلند باشید.

محمد مخبر
سرپرست ریاست‌جمهوری»

حکم سرپرست وزارت امور خارجه
مخبر در حکم دیگری، علی باقری کنی را به سمت سرپرست وزارت امور خارجه منصوب کرد.

اولین احکام صادره توسط محمد مخبر پس از شهادت رئیسی +اسامی و تصاویر

انتصاب دبیر شورای توسعه سواحل مکران
مخبر با صدور حکمی، محمد جلال‌مآب را به سمت دبیر شورای توسعه سواحل مکران منصوب کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمد جلال‌مآب

به استناد اصل (۱۳۱) قانون اساسی و تبصره‌های (۱) و (۲) بند (الف) مصوبه جلسه مورخ ۲۰/۶/۱۴۰۱ هیئت محترم وزیران، به موجب این حکم به سمت «دبیر شورای توسعه سواحل مکران» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) با توجه به اصول عدالت‌محوری، پاکدستی و فسادستیزی، حفظ روحیه انقلابی و جهادی و با سرلوحه قرار دادن «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد «عهدامه مدیران دولت مردمی» در تحقق شعار دولت مردمی- ایران قوی» موفق و سربلند باشید.

محمد مخبر

سرپرست ریاست جمهوری

اولین احکام صادره توسط محمد مخبر پس از شهادت رئیسی +اسامی و تصاویر

محمد جلال مآب ،  از خرداد سال ۸۲ به مدت چهار سال سکان شهرداری کرمان را در دست داشت در لیست تحریم‌های اخیر آمریکا قرار گرفت.سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده وقت نیروی قدس سپاه، طى احکامى جداگانه در مرداد ۹۸، حسن پلارک را به عنوان مشاور و دستیار ویژه فرمانده نیروی قدس و محمد جلال مآب را بعنوان مسئول اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب کرد.جلال ماب پیش از آن مدیرعامل شرکت گلهر سیرجان بود. با توئجه به تحریم های صورت داده شده توسط ایالات متحده آمریکا برعلیه محمد جلال مآب ، برخی از منتقدین بیان می دارند که نامبرده در برقراری روابط اقتصادی با شرکای خارجی دچار مشکل شده و قادر به جلو بردن کارها نخواهد بود.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین