پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: هیچ نهاد و سازمانی نمی تواند برای خبرنگار تعیین تکلیف کند.

شعارسال: سید ایرج کاظمی جو در نشست تکریم خبرنگاران کهگیلویه، جهان امروز را جهان فرهنگ دانست و افزود: اگر در این زمینه پیشرفت کنیم در دیگر زمینه ها گام های محکم تری برخواهیم داشت.

وی بیان کرد: خبرنگاران در همه شرایط در جلسات حضور دارند و بی هیچ چشمداشتی برای پیشرفت شهرستان قلم می زنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه خبرنگاران این شهرستان امنیت شغلی ندارند، گفت: در سایر شهرستان‌ها خبرنگاران به عنوان روابط عمومی در ادارات و نهادها به کار گرفته می‌شوند و ما چندین بار این درخواست را در شورای اداری و دیگر نشست‌های به مناسبت روز خبرنگار مطرح کردم اما مدیران نشنیده می‌گیرند.

کاظمی جو با بیان اینکه برخی مدیران ظرفیت نقدپذیری را ندارند، خبرنگار را در حرفه خود آزاد و همراه با نقد علمی و منصفانه دانست واضافه کرد: هیچ نهاد و سازمانی نمی تواند برای خبرنگار تعیین تکلیف کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 14شهریور1396، کدخبر: 966-9090-5: www.yasouj.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین