پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۵۸۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
شهردار قزوین گفت: به منظور پاسخگویی به نیاز رسانه ها و ساماندهی فعالیت خانه مطبوعات فضای مناسبی برای استقرار خانه مطبوعات قزوین اختصاص داده ایم.

شعارسال: مراسم روز خبرنگار پنجشنبه شب با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، داود محمدی و بهمن طاهرخانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام امینی مشاور استاندار در امور روحانیون، علیرضایی مدیر روابط عمومی استانداری قزوین، خبرنگاران و مدیران مسئول هفته نامه ها، روزنامه ها و خبرگزاری ها در سرای سعدالسلطنه برگزار شد.

مسعود نصرتی در این مراسم گفت: خبرنگاران با حضور مستمر خود در عرصه اطلاع رسانی نقش مهمی در توسعه استان ایفا کرده اند و جا دارد از این خدمات قدردانی شود.

وی اضافه کرد: در شهرداری نیز از رسانه ها برای اطلاع رسانی و فرهنگ رسانی و آموزش امور شهروندی استفاده کرده ایم و باور داریم بدون کمک رسانه ها و خبرنگاران نمی توان به اهداف خود دست یافت.

فضای مورد نیاز خانه مطبوعات را تامین کردیم

شهردار قزوین اظهارداشت: یکی از مشکلات و نیازهای خانه مطبوعات داشتن مکانی برای استقرار دائمی بود که با پیگیری انجام شده از امروز و به مناسبت روز خبرنگار این خواسته را تامین کردیم و مکانی برای استقرار و فعالیت خانه مطبوعات قزوین اختصاص دادیم.

در ادامه از پیشکسوتان عرصه خبر و نیز تعدادی از خبرنگاران و عکاسان فعال استان از سوی شهرداری قزوین تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از نشان جدید خانه مطبوعات رونمایی شد.

حاشیه روز خبرنگار در قزوین: روز خبرنگار همچنان کم فروغ

حضور نیافتن مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی و نیز معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان در این مراسم و کم فروغ بودن روز خبرنگار علیرغم تاخیر ۲۰ روزه آن مورد انتقاد بسیاری از خبرنگاران بود.

همچنین اعتراض برخی از خبرنگاران از انتخاب افرادی با سابقه کم به عنوان خبرنگار فعال با نگاه عجولانه و غیر کارشناسی همه جانبه و شاید ایجاد توازن سیاسی، عدم مشارکت نهادهای فرهنگی در تامین هدیه برای خبرنگاران و دعوت نشدن از همه خانواده خبرنگاران از دیگر انتقادهای اصحاب رسانه بود و به نظر می رسید مانند گذشته اگر حمایت شهرداری نبود حتی این مراسم نیز برگزار نمی شد.

به هر حال روز خبرنگار علیرغم تلاش خالصانه مجموعه جدید خانه مطبوعات به دلیل همکاری نامناسب برخی ارگانهای ذیربط همچنان پرانتقاد برگزار می شود و تا برگزاری ایده آل فاصله دارد اما می توان با بررسی نقاط ضعف و قوت برای کیفی شدن آن در آینده گام برداشت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27مرداد1396، کدخبر: 4062141: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین