پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
‌رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان یزد با بیان اینکه خانه مطبوعات استان یزد برای تحقق اهداف خود به اعتبارات بیشتری نیاز دارد، گفت: ردیف بودجه اختصاصی برای خانه مطبوعات یزد اختصاص یابد.

شعار سال: کاظم صادقپور ‌شامگاه یک شنبه در نشست مشترک استاندار یزد با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه خانه مطبوعات در خرداد امسال همزمان با سراسر کشور با انتخابات الکترونیک تشکیل شد، اظهار داشت: خانه مطبوعات استان یزد در حال حاضر 110 عضو رسمی دارد.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد غیر دولتی در راستای جلب حقوق مادی و معنوی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان تشکیل شده و تلاش دارد که در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی امور مربوط به رسانه‌ها به ویژه امور رفاهی فعالیت کند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان یزد ادامه داد: در این 5 ماه فعالیت‌هایی صورت گرفته که از جمله این موارد می‌توان به برگزاری جشن روز خبرنگار، حضور فعال و پویا در نمایشگاه مطبوعات کشور، تشکیل کمیته‌های مختلف از جمله کمیته آموزش، جذب کمک‌های مالی برای خانه مطبوعات اشاره کرد.

صادقپور با بیان اینکه کمیته انضباطی، حقوقی، رفاهی هم در آینده‌ای نزدیک تشکیل می‌شود، گفت: ردیف بودجه مستقلی برای خانه مطبوعات در نظر گرفته شود که حداقل امور جاری خانه و یک سری برنامه‌هایی که داریم را به نحو احسن انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مسائل رفاهی خبرنگاران باید حتما مورد توجه قرار گیرد و حقوق آن ها دنبال شود، به دنبال آن هستیم که با برنامه های در دست اقدام، گام مهمی در این زمینه برداریم.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان یزد گفت: تعامل و ارتباط هرچه بیشتر ادارات و نهادها با اصحاب رسانه از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و باید در این زمینه با جدیت بیشتری حرکت کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 22 آبان 96، کد مطلب: 1572003 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین