پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۷۶۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی از اعزام ۴۰نفر از خبرنگاران واصحاب رسانه استان به تهران برای بازدید از مجلس شورای اسلامی و بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری ها خبرداد.

شعار سال: به نقل از خانه مطبوعات استان محمد قربانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانه مطبوعات با همکاری بسیج رسانه استان به مناسبت برگزاری بیست سومین نمایشگاه مطبوعات،خبرگزاری های وپایگاه‌های خبری، برنامه بازدید از مجلس شورای اسلامی و نمایشگاه مطبوعات را برنامه ریزی کرده است.

رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان خراسان جنوبی بیان کرد: این تور رسانه ای عصر روز سه شنبه نهم آبان ماه از بیرجند عازم تهران می شود تا صبح روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه از مجلس شورای اسلامی بازدید کنند.

وی اظهار داشت: خبرنگاران واصحاب رسانه استان عصر چهارشنبه از بیست سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری های وپایگاه های خبری و غرفه خانه مطبوعات و رسانه های محلی استان بازدید می کنند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی گفت: این تور رسانه ای صبح پنجشنبه با سفر به شهر قم بارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) ومسجد مقدس جمکران را زیارت می کنند.

قربانی با بیان اینکه خانه مطبوعات خراسان جنوبی به نمایندگی از تمام رسانه های استان حضور می یابد، بیان کرد: دو نشریه محلی آوای خراسان جنوبی و امروز خراسان جنوبی در بیست‌ و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور دارند.

وی بااشاره به برگزاری نشست های تخصصی در غرفه خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی با حضور میهمانان وصاحبنظران کشور افزود: در غرفه خانه مطبوعات آرشیوی از تمام رسانه های استان به نمایش در می آید.

رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان خراسان جنوبی بیان کرد: نمایشگاه مطبوعات عرصه ای برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان است.

قربانی گفت: در زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات، علاوه بر گفتگوی بی واسطه مسئولان و مردم با رسانه‌ها، طرح مطالبات و پاسخگویی به مشکلات، برپایی نشست‌های حرفه‌ای، تخصصی و عمومی، جدای از بهره برداری رسانه‌ها از این ظرفیت و ضیافت ملی، منجر به طرح، آسیب‌شناسی و یافتن راهکارهای مناسب در موضوعات مختلف و مبتلابه جامعه می‌شود.

وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی و کاربردی با حضور استادان ارتباطات و پیشکسوتان حوزه رسانه و همچنین حضور مهمانان خارجی که عمدتاً روزنامه نگاران بین المللی رسانه‌های شناخته جهان هستند، ضمن استفاده از فضای آموزشی نمایشگاه، به توسعه تعاملات رسانه‌ای نیز کمک خواهد کرد.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات پنجم تا دوازدهم آبان ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 4 آبان 96، کد مطلب: 4125575:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین