پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۱۴۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
مدیرکل ارشاد استان آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه مطبوعات استان آذربایجان‌ شرقی همزمان با پانزدهمین نمایشگاه بین‎المللی کتاب برگزار می‌شود.

شعار سالمحمد محمدپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلیه صاحبان امتیاز و مدیران مسئول مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، دوهفته نامه‌ها، ماهنامه‌ها، فصلنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، سرپرستی رسانه‌های کثیرالانتشار و تشکل‌های رسانه‌ای آذربایجان شرقی می‌توانند درنمایشگاه مطبوعاتِخانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی که با همکاری و حمایت اداره کلارشاد استان و از تاریخ دوم تا هفتمآبان ماه سال جاری برگزار می‌شودشرکت کنند.

وی افزود: با عنایت به نقش، کارکرد و جایگاه رسانه‌ها در جامعه و اهمیت مطبوعات در سبد فرهنگی خانوارهای ایرانی، محل برپایی نمایشگاه ترجیحاً در یکی از بهترین و مناسب‌ترین سالن‌های نمایشگاهی (سالن شهریار) تعیین شده است.

خانه مطبوعات آذربایجان شرقی هم در اطلاعیه ای آورده است: به لحاظ محدودیت زمانی و احتساب الزامات حضور رسانه‌ها در این رویداد مهم فرهنگی قرار است با تصمیم ستاد برگزاری نمایشگاه، 60 غرفه به صورت رایگان به صاحبان یا مدیران مسؤول رسانه‌های متقاضی تخصیص یابد که شرط استفاده از این فرصت، اولویت در "پیش ثبت نام" از تاریخ انتشار فراخوان تا ساعت 18 روز چهارشنبه 26 مهرماه سال جاری است. با این توضیح ضروری که "پیش ثبت‌نام" تا تاریخ مذکور به منزله قطعی بودن ثبت نام و حضور در نمایشگاه نیستلذا برای قطعی شدن ثبت‌نام، هر رسانه باید فرم مربوطه را حضورا و از طریق نماینده تام الاختیار خود از ساعت 9 لغایت 15 روز پنج شنبه 27 مهرماه، در محل خانه مطبوعات استان، امضا و مهر کند.

لازم به ذکر استمتراژ پایه و ضوابط تخصیص غرفه‌ها بعد از طی مراحل "پیش ثبت نام" و برآورد میزان تقاضاها مشخص و به رسانه‌های متقاضی اعلام خواهد شد. همچنین تصمیم‌گیری درخصوص ترتیب استقرار هر رسانه در نمایشگاه با لحاظ اولویت‌های پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی برمبندی رویکرد و ضوابط مربوطه ستاد برگزاری نمایشگاه مطبوعات خواهد بود.

کلیه داوطلبان و متقاضیان حضور در نمایشگاه مطبوعات جهت انجام "پیش ثبت نام" باید درخواست خود را تا مهلت مقرر به شماره نمابر 04133281912 ارسال کنند.

به گزارش تسنیمدر شرایطی که استقبال رسانه‌های متقاضی بیش از فضای نمایشگاهی باشد، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالنی غیر از سالن اصلی نمایشگاه مطبوعات غرفه اختصاص می‌یابد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 26 مهر 96، کدمطلب:1548348، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین