پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: سیاست‌زدگی رسانه‌ها به نفع توسعه منطقه و کشور نیست.

شعار سال: یوسف پیربوداقی با بیان دیدگاه خود در ارتباط با برگزاری نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی اظهار کرد: نظر من در ارتباط برگزاری نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی مساعد است چرا که اهالی رسانه استان باید حداقل سالی یکبار دور هم جمع شده و بستری برای تبادل اطلاعات خود فراهم کنند تا از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی بیان کرد: دنیای امروز دنیای تبادل اطلاعات است و این تبادل اطلاعات لزوماً نباید بین شما و خارج از شما باشد و همیشه لازم است که یک تبادل اطلاعات درون سازمانی، درون گروهی، درون تشکیلاتی و حتی درون جمعی نیز داشته باشیم.

وی افزود: نمایشگاه مطبوعات یک فضایی بدین شکل را فراهم می‌کند تا همکاران رسانه‌ای تبادل اطلاعات و تجربیات بین خود انجام دهند و استفاده از تجربیات و آموخته‌های یکدیگر را در دستور کار قرار دهند و امکان ایجاد زمینه‌های تعامل با مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و تمامی افرادی که دغدغه توسعه استان و منطقه خود را دارند نیز در این گونه نمایشگاه‌ها فراهم است.

پیربوداقی تصریح کرد: سعی داریم نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی را هر سال یکبار برگزار کنیم و ممکن است که روز برگزاری این نمایشگاه تغییر یابد ولی همچنان اصرار داریم که این نمایشگاه در روز شهادت شهید صارمی برگزار شود.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی اظهار کرد: امیدواریم نواقصات، کاستی‌ها و کمبود‌های این نمایشگاه را در دوره بعد حل کرده و نمایشگاهی را بهتر و پربار‌تر از این و با امکاناتی متفاوت برگزار کنیم.

وی گفت: بیمه خبرنگاران ارتباط مستقیم با خانه مطبوعات ندارد و مشکل بیمه خبرنگاران نبود بیمه گر است، به صورت کلی این روزها دفتر یا سازمانی که از خبرنگاران خدمات می‌گیرد حاضر به بیمه کردن خبرنگاران خود نیست و دست خانه مطبوعات نیز در این زمینه بسته است.

پیربوداقی بیان کرد: رسانه‌های ما سیاست زده شده‌اند و این موضوع به نفع توسعه منطقه و کشور نیست چرا که اوقاتی که ما برای سیاست در رسانه‌ها به کار می‌بریم خیلی بیشتر از پرداختن به مسایل دیگر از جمله مسائل اجتماعی است.

سیاست‌زدگی اگر بیش از حد عادی به رسانه‌ها نفوذ کند به یک بیماری تبدیل می‌شود به گونه‌ای که محیط اطراف خود را نمی‌بیند اما برای فرا‌تر از آن محیط آرمانی می‌اندیشد و من شرایط فعلی رسانه‌ها را به لحاظ ظرفیت‌های اجتماعی نمی‌پسندم چرا که بیشتر به سمت سیاست‌زدگی رفته‌اند و این به نفع هیچ یک از ما‌ها نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 20 مرداد 96، کدمطلب: 1487830:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین