پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۷۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اعلام کرد: در راستای برنامه های ویژه رویداد تبریز 2018، مراکز گردشگری این استان تخفیف های 30 الی 40 درصدی به گردشگران ارایه خواهند داد.

شعار سال: مرتضی آبدار با بیان اینکه برای توسعه و رونق صنعت گردشگری استان همکاری های خوبی با بخش خصوصی در حال انجام است، افزود: بر همین اساس برنامه های تدوین شده توسط اداره کل، شهرداری تبریز و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در قالب تفاهم نامه های سه جانبه در راستای توسعه گردشگر ورودی منعقد و عملیاتی خواهد شد.
وی اظهار کرد: تفاهم نامه ای نیز در ارتباط با همکاری هتل ها، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان گردشگری و شرکت های هواپیمایی در دست اجراست که در راستای ارائه تسهیلات ویژه به گردشگران و مسافران تبریز 2018 با تخصیص تخفیف های ویژه در خدمات مراکز مذکور، امضا شده و تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.
آبدار با تاکید بر اینکه رونق گردشگری صنعتی از مهم ترین موضوعات اولویت دار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی است، تداوم جلسات اداره کل با اتاق صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد و آغاز فعالیت تورهای گردشگری صنعتی و حوزه فرش استان را مورد تاکید قرار داد.
وی گفت: با توجه به پتانسیل های صنعتی استان، توجه و اهتمام به رونق گردشگری صنعتی آذربایجان از مهم ترین ارکان تقویت گردشگری است که اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در این راستا ضمن همکاری با دستگاه های ذیربط، اقدامات لازم برای ایجاد تورهای گردشگری صنعتی و فرش آذربایجان جهت آشنایی و معرفی بهتر این ظرفیت بزرگ در گستره جهانی را انجام خواهد داد.
کلان شهر تبریز از سوی سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 انتخاب شده و ستادهای ملی و استانی در رابطه با این رویداد فرهنگی، گردشگری بین المللی تشکیل شده است.
مراسم افتتاح رسمی این رویداد بزرگ ملی و بین المللی پنجم اردیبهشت ماه سال آینده با حضور رئیس جمهوری کشورمان و مقامات عالی سایر کشورها، نمایندگان و سفرای کشورهای خارجی در تبریز برگزار می شود.
آذربایجان شرقی با افزون بر یکهزار و 800 اثر ثبت شده ملی جزو پنج استان برتر گردشگری ایران به شمار می رود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 5 اسفند 96، کد مطلب: 82841592: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
این هم یکی از کارایی که میتونه مردم رو علاقه مند که به نواحی گردشگری داخل کشور...بعضی موقع خارج رفتن ارزون تر در میاد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
چقدر خوبه که این طرح ها جا بیفته و صنعت گردشگری تو ایران یه رونقی بگیره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین