پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۳۶۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تخلیه خانه‌های تاریخی توسط ادارت و تبدیل آن‌ها به هتل و رستوران تاکید کرد.

شعار سال: مجید خدابخش صبح امروز در دوازدهمین جلسه ستاد استانی تبریز ۲۰۱۸ که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که دیشب در تهران با حضور معاون اول رئیس جمهور و تنی چند از وزرا و نمایندگان تبریز برگزار شد، به جمع‌بندی‌های خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ پروژه عمرانی با امضای رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و نائب رئیس مجلس به معاون اول رئیس جمهور ارائه خواهد شد تا برای امسال و قانون بودجه ۹۷ پیش‌بینی‌هایی انجام شود.

خدابخش با بیان اینکه شش کمیته تعریف‌شده برای تبریز ۲۰۱۸عمدتا فرهنگی هستند، گفت: چگونگی اقدام برای جذب و جلب گردشگر خارجی و داخلی اقدامات متفاوت و متعددی را می‌طلبند. از طرفی دیگر باید در استان اقداماتی انجام دهیم که اگر ۱۰هزار گردشگر اضافه کردیم، به نحوه صحیح برای این گردشگران ارائه خدمت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شهر گردگری باید با شهر معمولی تفاوت‌هایی داشته باشد، افزود: یکی از ظرفیت‌های خوب تبریز خانه‌های تاریخی آن است ولی متاسفانه می‌بینیم برخی از این خانه‌های تاریخی دچار تغییر کاربری شده‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: خواهشمندیم خانه‌های تاریخی که به اداره تبدیل شده‌اند سریعا تخلیه شوند و به هتل و رستوران تبدیل شوند. اگر بخواهیم نگاه گردشگری داشته باشیم یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند جذب گردشگر بکند خانه‌های ارزشمند تاریخی است.

وی ادامه داد: ارائه غذاهای سننتی در همین خانه‌ها یکی از کارهایی است که برای داشتن نگاه گردشگری به شهر داشته باشیم.

خدابخش با بیان اینکه نباید زیاد روی کمک‌های دولتی در حوزه تبریز ۲۰۱۸ متمرکز شویم، بیان کرد: مدیران، مردم عزیز تبریز، سازمان‌های مردم‌نهاد، اصحاب رسانه، هنرمندان، متفکران، صاحبان اندیشه و همه و همه باید تلاش کنیم با برگزاری رویدادهای متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی زمینه‌هایی را برای جلب گردشگر فراهم سازیم.

وی در پایان برندسازی را یکی دیگر از ضروریات تبدیل یک شهر به مرکز گردشگری عنوان کرد و گفت: اصفهان نصف جهان شعار جاذبی است و ما هم برای تبریز باید چنین شعاری انتخاب کنیم که بتواند گردشگرانی را از سراسر دنیا جذب کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 2 آذر 96، کد مطلب: 4152568: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین