پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۱۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۶
رئیس شورای شهرستان تبریز گفت: هیچ تبلیغی برای تبریز ۲۰۱۸ در داخل و خارج کشور انجام نشده است.

شعار سالشهرام دبیری گفت: متاسفانه هیچ تبلیغی در کشورها خارجی و حتی داخل کشور برای تبریز ۲۰۱۸ نیست در حالی که فرودگاه‌ها اصلی‌ترین مجموعه در ورود و خروج گردشگر هستند.

وی اظهار کرد: صنعت توریسم در کل جهان یکی از بهترین صنایع برای رونق اقتصادی کشورها بوده به طوریکه از این راه درآمد یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد دلاری به ارمغان آورده می‌شود.

وی افزود: متاسفانه سهم استان در این درآمد بسیار کم است، تبریز ۲۰۱۸ را باید فرصتی برای افزایش این سهم بدانیم.

عضو شورای شهر تبریز با تاکید به اینکه هر هزینه و سرمایه‌گذاری در تبریز ۲۰۱۸ انجام گیرد، در نهایت به خودمان برمی‌گردد، افزود: باید برنامه‌ریزی اساسی در رابطه با استفاده بهتر از فرصت رویداد تبریز ۲۰۱۸ انجام شود.

وی با اشاره به برخی تشویقی‌ها در زمینه سرمایه‌گذاری در شهر بیان کرد: به عنوان نمونه باید بگویم که برای احداث هتل هیچ عوارضی نمی‌گیریم و طبق برنامه‌های انجام گرفته اکثر رویدادهای فرهنگی، ورزشی و صنعتی در تبریز برگزار خواهد شد.

دبیری ظرفیت فرودگاه‌های سایر کشورها را در جذب گردشگر موثر دانست و گفت: متاسفانه هیچ تبلیغی در سایر کشورها و حتی داخل کشور برای تبریز ۲۰۱۸ نیست در حالی که فرودگاه‌ها اصلی‌ترین مجموعه در ورود و خروج گردشگر هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 3اسفند 96، کدمطلب:4234026، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
ینی واقعا خیلی خیلی جالبه! انگار واقعا برنامه ریزی کردیم تا در برابر هر پیشرفتی مقاومت کنیم و حرکتمون رو رو به جلوش نکنیم! همچین پتانسلی مگه میشه جدی گرفته نشه؟
ا.ف75
ناشناس
United States
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
اینم یکی از ضعف های مدیریتی ماست که هیچ وقت برای قابلیت ها و پتانسیل هامون تریبون خوبی در سطح جهان نداشتیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین