پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
علی یاور عزیز پور گفت: با دعوت از مربی خارجی در قطب هندبال کشور تقویت می شود .

شعار سال: علی یاور عزیزپور با اشاره به اینکه لرستان قطب هندبال کشور است و پیشینه بسیار درخشانی در این ورزش دارد افزود: در این راستا به‌منظور پشتوانه سازی ورزش هندبال در لرستان از یکی از بهترین مربیان هندبال دنیا که سابقه خوبی در بحث مربی‌گری دارد برای فعالیت در مرکز استان و چند شهرستانی که وضعیت خوبی در این ورزش دارند دعوت کرده‌ایم.
وی بابیان اینکه امیدواریم با این اقدام بیش از گذشته ورزش هندبال لرستان شکوفا شود افزود: در این راستا این مربی به ورزشکاران و مربیان هندبال استان شناخت کامل را دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در ادامه سخنان خود بابیان اینکه امیدواریم با برنامه‌ریزی دوماهه‌ای که در دستور کار قرارگرفته در چند شهرستان استان این مربی منشأ خدمات خوبی باشد.
سر گی نیز از استعدادیابی و آموزش تکنیک‌های اولیه رشته ورزشی هندبال خبر داد و گفت: درمجموع حدود ۱۵ سال بوده که در کشور ایران و باشگاه‌های مختلف هندبال فعالیت داشته‌ام.
این مربی درطی دوره در کنار تیم ملی ایران توانست بهترین نتایج رو برای کشور ما دررشته هندبال رقم بزند

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 20 فروردین 97، کد مطلب: -: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین