پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۵۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
شهردار منطقه چهار تبریز از آغاز عملیات احیای جداره‌های تاریخی مغازه‌های سنگی خبر داد و گفت: همزمان با اجرای زیرساخت‌های تاسیساتی طرح پیاده راه مغازه‌های سنگی، عملیات احیای جداره‌های تاریخی آن با نظارت کارشناسان سازمان میراث فرهنگی آغاز شده‌ است.

شعار سال: شهردار منطقه چهار تبریز از آغاز عملیات احیای جداره‌های تاریخی مغازه‌های سنگی خبر داد و گفت: همزمان با اجرای زیرساخت‌های تاسیساتی طرح پیاده راه مغازه‌های سنگی، عملیات احیای جداره‌های تاریخی آن با نظارت کارشناسان سازمان میراث فرهنگی آغاز شده‌ است.

 اکبر امجدی با بیان این خبر اظهار کرد:در طول سال‌های متمادی، این پیاده‌ راه، از گذشته فاخر خود فاصله گرفته و به مسیری، آشفته و ناسازگار تبدیل شده است. حفاری‌های گاه‌ و بی‌گاه، نصب تابلوهای کوچک و بزرگ در سر در مغازه‌ها، معضل آب‌های سطحی، زوائد و الحاقات بدمنظر از عواملی است که موجب شده این پیاده‌راه، با وجود ثبت در فهرست آثار ملی، وضعیتی بدفرم به خود بگیرد.

شهردار منطقه چهار به مزایای اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح این بافت قدیمی از شهر که به ثبت ملی نیز رسیده است، احیا و زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی را در کنار ایجاد جلوه‌های بصری فراهم خواهد آورد.

امجدی افزود: طراحی و بدنه‌سازی شهری و ایجاد منظر شهری مناسب و مطلوب با هدف ایجاد محیطی دلنشین جهت گذران اوقات فراغت و جذب گردشگری بخش دیگری از نکات مورد توجه در اجرای این طرح است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 19دی 96، کدمطلب:96101910048، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
ای کاش زودتر به نتیجه برسه این احیا کردنشون! چون این شهر تو ابریز2018 هرچی بیشتر دیده بشه به نفع حتی کل شهره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین