پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۸۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای تامین آب آشامیدنی شهرستان دشتستان پروژه جدید با ظرفیت روزانه ۴۵ هزار متر مکعب طراحی شده است.
شعار سال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای تامین آب آشامیدنی شهرستان دشتستان پروژه جدید با ظرفیت روزانه ۴۵ هزار متر مکعب طراحی شده است.
 کیقباد یاکیده ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه برازجان با بیان اینکه عبور از بحران کم‌آبی با مشارکت همگانی امکان پذیر است اظهار داشت: طرح سازگار با کم‌آبی برنامه‌ریزی و عملیاتی شده که رعایت بهینه مصرف آب آشامیدنی نیاز به عزم عمومی و مشارکت همگانی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تاکید بر پرهیز از اسراف در استفاده از آب آشامیدنی گفت: برای یک ملت سه عامل انسجام، اتحاد و مشارکت امری مهم و ضروری است که در این راستا باید  مشارکت در صرفه‌جویی آب و پرهیز از اسراف مورد توجه باشد.

یاکیده با تاکید بر توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر افزود: باید  به دیگران در رعایت بهینه مصرف آب و پرهیز از اسراف در راستای امر به معروف و نهی از منکر متذکر شویم.

وی، کاهش فشار آب و عدم استفاده از پمپ‌ برای برداشت آب از شبکه توزیع را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مشترکان آب باید زمان برداشت آب  در بخش‌های مختلف کوتاه کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تاکید بر استفاده از شیرهای کاهنده مصرف خاطر نشان کرد: استفاده از شیر، دوش، فلاش تانک کم مصرف و نصب شناور بر روی مخازن باید مورد توجه مردم قرار بگیرد.

یاکیده از تکمیل حفر و تجهیز چاه آب در دشتستان خبرداد و بیان کرد: به زودی چاه آب جدید که حفاری و تجهیز شده وارد مدار تولید قرار می‌گیرد و بخشی از کمبود آب دشتستان را جبران می‌کند.

وی، با اشاره به تکمیل مطالعات تامین آب جدید در دشتستان بیان کرد: بر این اساس  طرح تامین آب آشامیدنی با ظرفیت 45 هزار متر مکعب در روز از طریق نمک زدایی اجرایی می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11 خرداد 1397، کدخبر: 1740230 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
پروژه های این چنینی درسته که هزینه های بسیاری داره اما میتونه تا حد زیادی مشکل آبی استان رو برطرف کنه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
باید ما به شدت وارد طرح های اب شیرین کن مقرون به صرفه و اقتصادی در زمینه اب شور به شیرین بشیم تا بتونیک کشور رو نجات بده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین