پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با اشاره به قطع انشعاب آب ۳۰۰ باغ ویلا در استان گفت: این مهم در راستای تامین آب آشامیدنی روستائیان اجرا شده و به‌زودی انشعاب آب ۲۰۰ باغ ویلای دیگر قطع می‌شود.
شعار سال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با اشاره به قطع انشعاب آب ۳۰۰ باغ ویلا در استان گفت: این مهم در راستای تامین آب آشامیدنی روستائیان اجرا شده و به‌زودی انشعاب آب ۲۰۰ باغ ویلای دیگر قطع می‌شود.
مسعود نصوری ظهر امروز در نشست با مردم تحت عنوان مردم پرسشگر، مسئولان پاسخگو در مسجد توحید بوشهر با بیان اینکه بیش از نیمی از روستاهای استان دارای شبکه آبرسانی هستند اظهار داشت: در استان بوشهر 619 روستا وجود دارد که از این تعداد 452 روستا به شبکه آبرسانی متصل هستند و از آب شرب سالم بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه 167 روستای استان بوشهر با استفاده از منابع محلی مانند چاه و چشمه  آب شرب سالم آنها تامین می‌شود گفت: مابقی روستاها که از امکانات محلی در تامین آب بهره‌مند نیستند با تانکر به آنها آبرسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از کاهش ذخیره منابع آبی استان خبرداد و بیان کرد: منابع تامین آب استان بوشهر بیشتر به استان‌های همجوار وابسته است که کاهش بارندگی تاثیر منفی بر ذخائر آنها گذاشته است.

نصوری با بیان اینکه مشکلات آبرسانی روستاهای استان بوشهر بیشتر شهرها است گفت: چاه‌های آب در استان به سبب کاهش بارندگی و برداشت بی رویه کم آب شده و این در حالی است که طرح‌های کوتاه مدت برای کف شکنی و حفر چاه در حال اجراء است.

وی اجرای طرح آب شیرین در روستاها را مورد اشاره قرار داد و افزود: اجرای برخی از آب شیرین کن‌ها برای تامین آب روستاهای استان به سبب شرایط ارزی با تاخیر مواجه شده و پیمانکار آب شیرین‌کن بخش ساحلی دلوار به سبب ناتوانی از پروژه خلع و در مرحله فراخوان برای سرمایه‌گذار جدید اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از اجرای آب شیرین‌ کن سیراف برای آبرسانی به جم و روستاها خبرداد و افزود: آب شیرین کن سیراف با مشارکت وزارت نیرو و نفت  در حال اجرا است که امیدوار هستیم تا سال آینده به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه خط انتقال توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء  با اعتبار 65 میلیارد تومان اجرایی شده و این در حالی است که وزارت نفت برای اجرای این پروژه 108 میلیارد تومان تخصیص داده است.

نصوری با تاکید بر قطع آب انشعاب‌های باغ ویلاها در استان تصریح کرد:  یکی از مشکلات آب مناطق روستایی باغ ویلاها هستند که تاکنون انشعاب  آب 300 باغ ویلا قطع شده و 200 تای دیگر هم  به زودی قطع می‌شود و اجازه نمی‌دهیم آب شرب به مصارف دیگر برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته با کشاورزان توافق شده تا با مشارکت در اجرای طرح نکاشت با پرداخت اعتبارات لازم به آنان،  محصول کشت نشود و آب آن را برای مصارف شرب استفاده شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28 تیر 1397، کدخبر: 1780480 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
ا.ف75
خوب میکنن که میان این انشعاب هارو قطع میکنن! اونم تو این بی آبی!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین