پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۶۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: بزودی از آب شیرین کن بوشهر با ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب آب آشامیدنی در شبانه روز بهره‌برداری می‌شود.
شعارسال: کیقباد یاکیده نوسازی شبکه آبرسانی را از برنامه‌های مهم استان بوشهر دانست و اظهار داشت: طرح نوسازی شبکه آبرسانی بوشهر تدوین شده و امسال بر اساس اولویت‌بندی اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر توجه به فرهنگ بهینه مصرف آب در استان بوشهر گفت: مشترکان آب در استان بوشهر به فرهنگ بهینه مصرف آب توجه جدی کنند چرا که بهترین راه مقابله با بحران کم‌آبی بهینه مصرف کردن است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اجرای طرح‌های آب شیرین‌کن در استان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه به ظرفیت 95 هزار متر مکعب در شبانه روز طرح آب شیرین‌کن در بوشهر تدوین شده است، گفت: طرح آب شیرین‌کن کنگان وارد مدار تولید شده و اکنون در شبانه‌روز بیش از 10 هزار متر مکعب آب از تاسیسات آب شیرین‌کن کنگان تولید و به شبکه آبرسانی این شهر منتقل می‌شود.

وی با اشاره به تکمیل آب شیرین‌کن بوشهر افزود: این تاسیسات با مشارکت سرمایه‌گذاری 42 میلیارد تومانی بخش خصوصی اجرایی شده که بزودی به‌طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به نقل از تسنیم،یاکیده گفت: با بهره‌برداری از این طرح روزانه 10 هزار متر مکعب آب آشامیدنی تولید و به شبکه آبرسانی بوشهر منتقل می‌شود .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تصویب طرح 35 هزار متر مکعبی آب شیرین‌کن بوشهر خبرداد و گفت: در مرحله ارزیابی کیفی سرمایه گذاران متقاضی هستیم و پس از جانمایی برای اجرای طرح مراحل انتخاب پیمانکار انجام می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی بیداران، تاریخ انتشار: شنبه 22 آبان 1395، کدخبر: ۲۰۸۵۸، www.bidaran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین