پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: ۱۱ مجتمع آب رسانی روستایی در استان بوشهر در حال اجراست که با برنامه‌ریزی انجام شده ۳ مجتمع آبرسانی آن امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

شعارسال: روح‌الله طاهریان‌پور با بیان اینکه استان بوشهر دارای ۶۱۹ روستای دارای سکنه با جمعیتی افزون بر ۳۱۲ هزار و ۱۱۸ نفر است، اظهار داشت: تعداد ۴۵۲ روستای استان بوشهر با ۲۸۱ هزار و ۷۲۰ نفر معادل ۹۰ درصد دارای شبکه آب‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد آب مناطق روستایی استان بوشهر از منابع داخلی استان تامین می‌شود، افزود: ۴۰ درصد آب شبکه روستایی استان بوشهر از خط کوثر، ۳۵ درصد از کازرون و مابقی از چاه‌های درون استانی تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از اجرای طرح آبرسانی جم خبرداد و خاطرنشان کرد: با مشارکت وزارت نفت طرح آب‌رسانی به جم از طریق ایجاد تاسیسات آب شیرین‌کن سیراف اجرایی شده است.

طاهریان‌پور با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های آب‌رسانی روستایی استان تصریح کرد: ۱۱ مجتمع آبرسانی روستایی در استان بوشهر در حال اجراست که با برنامه‌ریزی انجام شده سه مجتمع آب‌رسانی آن امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

وی مدیریت مصرف آب را از اولویت‌های مهم این شرکت دانست و افزود: آب بدون درآمد و مدیریت مصرف ازمهم‌ترین اولویت‌های این شرکت است که نیازمند توجه ویژه خصوصا اعتبارات لازم است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با تاکید بر رفع فرسودگی خطوط انتقال وشبکه توزیع افزود: برای مدیریت مصرف آب در حوزه مشترکان کنتورهایی که انتخاب می‌شوند باید مسائلی از جمله بازرسی، کنترل، نصب کنتور، انشعابات غیر مجاز مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی توجه به فرهنگ صرفه جویی درمصرف آب را امری ضروری برای مدیریت مصرف عنوان کرد و گفت: علاوه بر مدیریت صحیح آب یعنی تأمین نیازهای مشترکان توسط مسئولان ، فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف دربین مشترکان نیز نقش اساسی دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دوراهک، تاریخ انتشار: 11آبان1395، کدخبر: 0083970: www.dorahak.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین