پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
در حال حاضر ۳۲ پروژه در مجموع با اعتبار مصوب ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پدافند غیر عامل در تاسیسات آب و فاضلاب در دست اجرا و مطالعه داریم. به گزارش مکران از بندرعباس، مدیرعامل آبفای هرمزگان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع غیرعامل (دوم تا هشتم آبان ماه)، ...
شعارسال: در حال حاضر ۳۲ پروژه در مجموع با اعتبار مصوب ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پدافند غیر عامل در تاسیسات آب و فاضلاب در دست اجرا و مطالعه داریم.

مدیرعامل آبفای هرمزگان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع غیرعامل (دوم تا هشتم آبان ماه)، هدف از اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل در تاسیسات آب و فاضلاب را افزایش پایداری و کاهش آسیب‌پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ها و تاسیسات و تجهیزات زیربنایی آب‌رسانی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۳۲ پروژه در مجموع با اعتبار مصوب ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پدافند غیر عامل در تاسیسات آب و فاضلاب در دست اجرا و مطالعه داریم.

امین قصمی افزود: از مجموع این اعتبار مصوب، ۵۸ میلیارد ریال از منابع داخلی و سرمایه ای و ۲۴۲ میلیارد از منابع عمرانی تخصیص داده شده است که این میزان اعتبار ، معادل ۱۴ درصد بودجه شرکت است.

وی گفت:همچنین شاخص های حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این شرکت در چهار محور؛ مطالعات تامین و توزیع آب اضطراری،انجام پروژه های مقاوم سازی تاسیسات،مقابله با چالش های کم آبی در شرایط خشکسالی (تنش آبی) و پدافند سایبری تعریف شده است که پروژه های مذکور بر اساس این محور مطالعه و اجرایی می شوند.

به گفته وی؛ تکمیل پروژه‌های مقاوم‌سازی مخازن و ایستگاه های پمپاژ، تکمیل پروژه های مقابله با خشکسالی ، اجرای زون بندی شبکه توزیع شهرهای استان، اجرای طرح تامین آب از رطوبت هوا، برگزاری مانورهای زیستی و .. از اهم اقدامات این شرکت در حوزه پدافند غیرعامل در سال جاری بوده است.

مدیرعامل آبفای استان، همچنین به برنامه های این شرکت در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل طی سال جاری اشاره کرد و گفت: خرید یک آزمایشگاه با اعتبار دو هزار میلیارد ریال در راستای دفاع زیستی، انجام صددرصدی مطالعات پدافند غیرعامل در تاسیسات، فرایندها و مراکز آب و فاضلب، مقاوم سازی لرزه ای در تاسیسات آب و فاضلاب و تهیه و بروزرسانی بانک اطلاعاتی مکانی یا توصیفی (GIS) از جمله برنامه های آبفا در این بخش می باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری مکران ، تاریخ انتشار: دوشنبه 3 آبان 1395، کدخبر: 12926 ، www.makran.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
سطح و عمق اثرگذاری طرح ها مهم است. وگرنه صرف اینکه بگوییم چنین طرح هایی اجرا شده یا خیر، اثرگذاری چندانی ندارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
بی نظیره واقعا! خداکنه ک زودتر به سرانجام برسن فقط
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین