پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۲۲۹
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: بارندگی شدید هفته گذشته و جاری شدن سیل 470 میلیارد ریال به تاسیسات آبرسانی 208 روستای این استان خسارت وارد کرد.
شعارسال: مسعود نصوری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با تلاشهای انجام شده در زمان حاضر روند آبرسانی به 195 روستای سیل زده استان جریان دارد و مابقی روستاها نیز در دست اجراست.

وی اظهارکرد: بیشترین خسارت وارد شده به تاسیسات آبرسانی مربوط به شهرستانهای جم، کنگان، دیر، عسلویه، دشتی، تنگستان و بوشهر است.

نصوری باتاکید براینکه همه امکانات این شرکت برای کمک رسانی به سیل زدگان بسیج شده است، گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر برای برطرف کردن هرچه سریعتر خسارت وارده به تاسیسات آبرسانی روستاها تمام تلاش خود را انجام می دهد تا مردم ازآب آشامیدنی سالم بهره مند شوند.

در هفته گذشته به علت بارندگیهای شدید در استان بوشهر و استانهای بالادست این استان رودخانه های فصلی و دایمی این استان طغیان کرد و باعث جاری سیل، آبگرفتگی منازل در شهرها و روستاها، خسارت به راهها، پل ها ابنیه فنی و تاسیسات زیربنایی آب، برق، مخابرات و بخش های کشاورزی، دامداری، شیلات و غیره شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 2 اسفند 1395، کدخبر: 82437844، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین