پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
استان گلستان یکی از استانهای زیبای شمال کشور می باشد که متاسفانه در هفته های اخیر شاهد بارندگی شدید و سلاب بوده است که متاسفانه خسارت سنگینی را متوجه خانواده های غرب گلستان کرده است.
شعارسال: در هفته های اخیر استان گلستان شاهد بارش بی سابقه باران و به وجود آمدن سیلاب در برخی از مناطق این استان بوده است که موضوع گزارش امروز ما مربوط به مناطق سیل زده غرب گلستان می باشد.

شهر های غرب گلستان که دارای مناطق بکر و طبیعی فراوانی است، متاسفانه در بارندگی اخیر دچار خسارت فراوانی شده است که بسیاری از مردم این مناطق در خصوص عملکرد ضعیف برخی از مسئولان رده بالای استان در خصوص به وجود آمدن خسارت های بارندگی اخیر گلایه مند بوده و برای آنها این سوال پیش آمده که چرا مسئله سیلاب در استان رها گردیده و مسئولین امر توجهی به آن نداشته اند.

حتی برخی از این مردم اعلام کرده اند که صدا و سیما و خبرگزاری ها در پوشش خبری مناطق سیل زده غرب گلستان، بسیار ضعیف و چه بسا خبری در این راستا منتشر نکرده اند و همه هم و غم آنها مربوط به بارش باران در شهر گرگان و مناطق شرق استان بوده است و بعضا، رسانه ملی خبر هایی که باید پخش کند را پخش نکرده و حتی خبرنگاری برای تهیه گزارش به برخی از مناطق سیل زده غرب گلستان اعزام و گزارشی تولید نکرده است به جزء برخی از سایت های خبری استان که در حوزه های گوناگون اخبار خوبی را منتشر کرده اند اما رسانه هایی که باید به این مسائل می پرداخند ورود پیدا نکردند.

همچنین، یکی دیگر از گلایه های شدید مردم مناطق سیل زده غرب استان گلستان، عدم حضور مسئولان استانی و حتی کشوری به این مناطق بوده است و اعلام کردند که چطور وقتی یک مسئول برای سفر به استان گلستان می آید، همه مسئولان استانی برای دیدار و استقبال با آن مسئول به صف می ایستند اما خسارت سنگینی که متوجه مناطق سیل زده غرب استان شده است کسی نگاهی به این مناطق نمی کند به جزء دو سه مسئول. پس مسئولینی که بایستی پاسخگوی درد مردم باشند کجایند!

بر اساس شنیده های خبرنگار ما، این موضوع هم عنوان شده است که مسئولین اصلی گلستان در زمان روی دادن سیل در غرب استان در مسافرت بوده و حتی در دسترس هم نبوده اند که این امر معضل بزرگی برای استان است.

حال با بیان این سخنان؛ مردم غرب گلستان خواهان حضور استاندار و مسئولین رده بالای استانی به مناطق سیل زده، اعم از روستای دنگلان، کردکوی، بندرگز و سایر نقاط روستایی استان هستند و از نزدیک درد مردم را لمس کنند و خواهشی که این مردم از مسئولین و استاندار دارند این است که تنها برای گرفتن عکس و گزارش و پرستیژ مدیریتی به این مناطق سفر نکنند بلکه واقعا درد مردم را بشنوند و در صدد رفع مشکلات و خسارت های آنها باشند.

***اما در اینجا سوالی که برای این شبکه اطلاع رسانی به وجود آمده، این است، که چرا دولت برای خسارت سیل در گلستان ردیف اعتباری لحاظ نکرده است؟

***چرا با وجود اینکه سیل در غرب گلستان خسارت های سنگینی را به بار آورده است، هیچ نماینده ای از سوی دولت به این مناطق سفر نکرده و از نزدیک شاهد خسارت های ناشی از سیل نبوده است؟

***چرا بین سیل گلستان و مازندران تفاوت قائل شده و به استان غربی گلستان نگاه ویژه تری در این راستا شده است؟

با این حال این شبکه اطلاع رسانی از همه کسانی که در صدد رفع مشکلات مردم غرب گلستان، اعم از فرمانداری، شهرداری، نماینده مجلس، هلال احمر، رسانه های غرب گلستان و افرادی که بعضا از روی انسانیت و روحیه انقلابی در جهت کمک به این مناطق سیل زده قدم برداشتند، تشکر می کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از اطلاع رسانی کاسب امین، تاریخ انتشار: سه شنبه 23 شهریور 1395، کد خبر: - ، www.kasebeamin.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین