پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: جستجو برای پیدا کردن فرد مفقودشده در جنگل‌های قرآن آباد گرگان ادامه دارد.

شعارسال: علیرضا صیاد از گم شدن یک مرد ۶۰ ساله در جنگل‌های قرن آباد گرگان خبر داد و اظهار کرد: عصر جمعه خبر گم شدن یک پیرمرد ۶۰ ساله در جنگل‌های قرن آباد به ندای جمعیت هلال‌احمر اطلاع داده شد و بلافاصله تیم های امداد و نجات کوهستان به همراه نیروهای مردمی به محل اعزام شدند.

وی افزود: جستجو تا ساعت ۲۴ جمعه شب نتیجه‌ای نداشت و افراد برای تجهیز نیرو و تجدید قوا ساعتی استراحت کردند و از ساعت پنج بامداد امروز به جستجوی خود ادامه دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه جستجو همچنان ادامه داد، گفت: فرد مفقودشده یکی از اهالی منطقه بوده که به بیماری فراموشی هم مبتلاست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28مرداد1396، کدخبر: 4062970: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین