پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۶۸۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
وقوع بارش‌های شدید موجب آبگرفتگی و سیلاب در ارتفاعات در استان گلستان شده است. در این حادثه تعدادی کشته و مجروح و مفقود شده اند.نیروهای عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان گلستان در شهرستان‌های مختلف در حال امدادرسانی و اطلاع‌رسانی در منطقه هستند.

شعار سال: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: ۱۹۰ نیروی امدادگر و نجاتگر هلال احمر به مناطق سیل زده این استان اعزام شدند.سید

مجتبی احمدی در همین رابطه افزود: از این تعداد ۷۰ امدادگر به شهرستان کلات و ۱۲۰ امدادگر به مناطق سیل زده نیشابور، سرخس، چناران، قوچان، درگز، رضویه مشهد و فریمان اعزام شدند.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن ۱۷ خودرو دارای کمک، ۲ خودرو نجات، ۲ دستگاه آمبولانس و ۲ خودرو سنگین برای انتقال اقلام امدادی به مناطق سیال زده اعزام شدند.وی گفت: از عصر امروز ۳۵۷ نفر از خدمات تغذیه اضطراری برخوردار شده و ۴۵۰ نفر تاکنون به صورت اضطراری اسکان داده شده اند.

در پی بارشهای رگباری عصر اروز گذشته در شهرهای درگز، قوچان، نیشابور و کلات در شمال استان خراسان رضوی و جاری شدن سیل تاکنون ۸ نفر جان خود را از دست داده اند.
همچنین مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: عملیات جستجو برای یافتن دو مفقودی سیلاب منطقه زرین گل علی آباد کتول با فروکش کردن سیلاب با همکاری نیروهای ارتش و سپاه ادامه می یابد.

اعزام نیروهای امدادگر و اسکان اضطراری حادثه دیدگان

صادقعلی مقدم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارندگی های رگباری عصر روز گذشته باعث جاری شدن سیلاب در بری از محورهای استان از جمله محور خوش ییلاق، رامیان و علی آباد کتول شد.

وی با اشاره به عملیات تفحص برای یافتن دو مفقود شده سیلاب روز گذشته، افزود: متاسفانه بدلیل جاری شدن سیلاب در منطقه کار تفحص با مشکل مواجه شد.

مقدم بیان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته، کار تفحص از فردا با فروکش کردن سیلاب با همکاری نیروهای ارتش و سپاه که به کمک نیروهای هلال احمر و نیروهای مردمی خواهند آمد، در این محور ادامه می یابد.

مدیر کل مدیریت بحران گلستان از مردم خواست امشب از تردد های غیر ضروری درمناطق کوهستانی استان خودداری کنند.

سیلاب شب گذشته در منطقه زرین گل علی آباد کتول موجب مفقود شدن سه نفر از اعضای یک خانواده شد که تاکنون جسد یک نفر پیدا شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پارسینه ، تاریخ انتشار 21 مرداد 96، کدمطلب:۳۷۳۵۸۵، www.parsine.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین