پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۲۸۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: با انجام آزمایش DNA، هویت سومین مفقودی سیلاب شهرستان علی‌آبادکتول شناسایی شد.

شعار سال: حسین زارعی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی هویت سومین مفقودی سیلاب اظهار داشت: با انجام آزمایش DNA مشخص شد، جسد کشف شده در محدوده رودخانه سیاه‌جو شهرستان علی‌آبادکتول متعلق به سومین مفقودی سیل مرداد ماه دهنه زرین‌گل علی‌‌آبادکتول است.

وی افزود: با بررسی و انجام آزمایش DNA بر روی بقایای اسکلتی ارجاعی به پزشکی قانونی و انجام نمونه‌برداری از پدر و مادر مورد نظر سومین جسد حادثه سیل دهنه زرین گل شهرستان علی‌آبادکتول به نام "جواد نعمتی خان ببین" شناسایی و تعیین هویت شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان تصریح کرد: به این ترتیب از مجموع سه جسد ارجاعی به پزشکی قانونی در حادثه سیل شهرستان علی آباد کتول، همه آنها شناسایی و تعیین هویت شدند.

در سیل 19 مرداد خانواده سه نفری جان خود را دهنه زرین گل از دست دادند که جسد مادر و فرزند سه ساله خانواده پس از چند روز پیدا شد اما جسد پدر خانواده پس از مدتی پیدا شد و برای تعیین هویت به پزشکی فرستاده شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 26 مهر 96، کد مطلب: 1550076:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین