پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۶۳
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
فرماندار شهرستان کوهرنگ از مرگ دو نفر در حادثه سیل خبر داد و گفت: این افراد در منطقه صعب‌العبور زردکوه بختیاری حضور داشتند که اجساد با کمک جمعیت هلال‌احمر منتقل شدند و همچنین سه نفر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

شعار سال: مرتضی زمانپور امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بارندگی‌های 24 ساعت گذشته خسارات فراوانی را در شهرستان کوهرنگ به‌وجود آورده است، اظهار کرد: متأسفانه به‌علت کوچ زودهنگام عشایر به 370 سکونت‌گاه عشایری، چادرها و احشام خسارات فراوانی وارد شده است.
وی از مرگ دو نفر در حادثه سیل شهرستان کوهرنگ خبر داد و افزود: این افراد در منطقه صعب‌العبور زردکوه بختیاری حضور داشتند که اجساد با کمک جمعیت هلال‌احمر منتقل شدند و همچنین سه نفر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
فرماندار کوهرنگ با اشاره به اینکه به 430 خانوار عشایری و روستایی در این شهرستان امدادرسانی شده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده‌ها با مشکلات بسیاری روبرو هستند و سیل به جاده‌های روستایی و عشایری و منابع آبی خسارت فراوان وارد کرده است و هم‌اکنون در حال بررسی میزان خسارات وارده هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 20 اردیبهشت 97، کد مطلب: 13970220001091: www.chaharmahal-bakhtiari.farsnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین