پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۸۳
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:۲۷۰ میلیون ریال تسهیلات و کمک بلاعوض به هر یک از خانوارهای روستایی شهرستان ایرانشهر که واحدهای مسکونی آنان در سیل اخیر آسیب دیده پرداخت می شود.

شعار سال: اسماعیل نجار در حاشیه بازدید از محله های خسارت دیده ناشی از سیلاب اخیر در ایرانشهر اظهار داشت: این تسهیلات شامل ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد، ۵۰ میلیون ریال در قالب کمک بلاعوض و ۲۰ میلیون ریال کمک معیشتی به هر یک از واحدهای روستایی آسیب دیده ناشی از سیلاب اخیر ایرانشهر پرداخت می شود.

وی افزود: همچنین به خسارت دیدگان شهری کمک های خاصی شامل ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد پنج درصد، ۶۰ میلیون ریال در قالب کمک بلاعوض و ۲۰ میلیون ریال کمک معیشتی پرداخت می شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بیان کرد: تلاش های به موقع نیروهای امدادی ایرانشهر و سایر شهرستان های استان سبب شد تا با وجود شدت سیلاب اخیر خسارت زیادی به این منطقه وارد نشود.

وی بیان کرد: پس از جمع بندی میزان خسارت های ناشی از سیلاب به ایرانشهر، تسهیلات ویژه ای از سوی دولت برای این شهرستان در نظر گرفته می شود.

نجار تصریح کرد: جهاد کشاورزی نیز باید برای لایروبی قنات ها و مسیر های آب زمین های کشاورزی این منطقه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: بازدید از مناطق سیل زده مشخص کرد که مردم از نحوه خدمات دهی دستگاه ها به ویژه هلال احمر رضایت کامل دارند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 تیر 1394، کد مطلب: 4036138:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین