پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
علی وفایی مقدم: توصیه ما این است که کشاورزان و دامداران و هر کسی که مالی دارد به سمت بیمه کردن آن ها برود و بیمه محصولات و دارایی انجام دهند تا بتوانیم بهتر کمک کنیم .

شعار سال: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد درباره پرداخت خسارات ناشی از بارندگی های اخیر به مردم استان گفت: به فرمانداران اعلام کرده ایم که حداکثر ظرف مدت یک هفته میزان خسارات ابنیه و زیرساخت ها و منازل مسکونی را به ما اعلام کنند .

علی وفایی مقدم بیان کرد: توصیه ما این است که کشاورزان و دامداران و هر کسی که مالی دارد به سمت بیمه کردن آن ها برود و بیمه محصولات و دارایی انجام دهند تا بتوانیم بهتر کمک کنیم .

وی افزود: دست ما برای کمک به کسانی که از بیمه محصولات و اموال خود امتناع می کنند، بسته است اما ما مجموع خسارات وارد شده را جمع بندی می کنیم و به وزارت کشور می فرستیم و دولت آن ها را بررسی می کند و در حد توان کمک هایی انجام می شود اما اولویت اصلی ما استقبال از بیمه دارایی ها و محصولات است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 6 فروردین 97، کد مطلب: 107110، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین