پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۰۴۳
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
وحید محمدی تبار مدیر کل بحران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خسارت بارش باران در فروردین امسال و سال گذشته 1 هزار و 650 میلیارد تومان است گفت : بالغ بر 17 میلیارد تومان به خسارت دیدگان بخش کشاورزی پرداخت شد.

شعار سال:مدیر کل بحران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خسارت بارش باران در فروردین امسال و سال گذشته 1 هزار و 650 میلیارد تومان است گفت : بالغ بر 17 میلیارد تومان به خسارت دیدگان بخش کشاورزی پرداخت شد.

 وحید محمدی تبار از خسارت 1 هزار و 200 میلیاردی بارش های باران فروردین سال گذشته در استان خبر داد و گفت : بارش های باران در کهگیلویه و بویراحمد بیش از 450 میلیارد تومان به زیر ساختها خسارت وارد کرد.

وی گفت: این میزان خسارت در بخش های زیربنایی اعم آب ، برق، کشاورزی واحد های مسکونی شهری و روستایی و راه اعم از راه های اصلی فرعی و روستایی، پل ها و ابنیه ها بوده است.

مدیر کل بحران استان با اشاره به اینکه 59 میلیارد تومان اعتبار در حوزه زیر ساخت های عمومی بارشهای سال 98 به کهگیلویه و بویراحمد از سوی دولت اختصتص داده شد گفت : در بخش کشاورزی بالغ بر 17 میلیارد تومان خسارت به افرادی که در سامانه سجا ثبت اطلاعات کرده بودند پرداخت شد .

محمدی تبار خاطر نشان کرد : این اعتبار در قالب تسهیلات و بلاعوض به این افراد پرداخت شد.

وی همچنین از پرداخت 18 میلیارد تومان اعتبار به استان در قالب زیرساختهای کشاورزی برای خسارات سیل 1398 خبر داد و گفت : خسارات بارش های امسال نسبت به مدت مشابهه در سال گذشته یک دهم بوده است.

محمدی عمده دلیل کمی این خسارت را در فروردین 99 به دلیل اطلاع رسانی مناسب ، سیراب شدن زمین ، و ایجاد زیر ساختهای جدید عنوان کرد.

وی اذعان داشت : در خصوص 450 میلیارد خسارات وارد شده بارش باران به استان در فروردین امسال هنوز هیچ اعتباری دریافت نکرده ایم .

با بررسی مبلغ94 میلیارد تومانی اختصاص یافته برای جبران خسارت سیل با برآورد خسارت‌های وارد شده به بخش‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد ، فاصله زیادی دارد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:8اردیبهشت1399،کد خبر:157180،sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین