پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۳۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
فرماندار شهرستان لنده گفت:بحث مشکلات برق این روستا نیز حتما از طریق اداره برق شهرستان لنده و بهمئی پیگیری خواهد شد تا نسبت به افزایش ترانس در روستا و کاهش افت والتاژ اقدام کنند.

شعار سال:امروز و به منظور بررسی مشکلات روستای کوه اسپید از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده،فرماندار، بخشدارمرکزی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده به همراه رئیس کمیته امداد، بهزیستی،هلال احمر،آب و فاضلاب و راهداری و حمل و نقل جاده ای با حضور در این روستا ضمن تجدید میثاق با شهید والا مقام علی ولی زاده با حضور در محیط روستا با بازدید میدانی پای درد دل مردم این روستا نشستند و مطالبات مردم را که عمدتا راه ارتباطی بود را بررسی کردند.

عمار پایانی از ساکنین روستای کوه اسپد ضمن خیرمقدم به مسئولان گفت: توجه به روستاها یکی از مهمترین سیاست های دولت است که امیدواریم این حضور که برای بیشتر مدیران اولین بار است به خوبی از نزدیک مشکلات ساکنین این روستا را ببینند.

 

وی افزود: بحث جاده ارتباطی یکی از چالش های اساسی این روستا است که در فصل زمشتان برای ساکین مشکلات عدیده ای ایجاد می کند و در فصل تابستان نیز به دلیل عدم راهداری عملا نیز غیر قابل استفاده است.

 

این شهروند روستایی گفت: بحث افزایش یک و یا دو دستگاه ترانس برق یکی از مهمترین در خواست های ما به خصوص در فصل تابستان است که حقیقتا برق جواب گوی نیاز شهروندان نیست.

 

وی گفت: انتظار داریم بنیاد مسکن نسبت به تامین تسهیلات روستایی حمایت خود را داشته باشد تا بتوانیم نسبت به مقاوم سازی و بازسازی منازل خود اقدام کنیم.

سید خدادوست موسوی در جمع ساکنین این روستا با اشاره به به حق بودن تمام مطالبات روستائیان گفت: یکی از مهمترین مولفه های توسعه در هرجامعه ای بحث راه ارتباطی آن است.

 

وی افزود: بودن شک مطالبه مهم شما راجع به بحث مشکل جاده یک مطالبه به حقی است و این مهم  بدون شک در دستور کار راه و شهرسازی قرار خواهد گرفت.

 

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: باتوجه به ورود سپاه پاسداران به بحث محرومیت زدایی در روستاها و با تلاش های خوب و پیگیری سرگرد مختاری امیدواریم فرمانده محترم سپاه فتح و تیپ 48فتح در خصوص بحث جاده های روستایی حمایت های خوبی در این حوزه داشته باشند.

 

موسوی گفت: بحث مشکلات برق این روستا نیز حتما از طریق اداره برق شهرستان لنده و بهمئی پیگیری خواهد شد تا نسبت به افزایش ترانس در روستا و کاهش افت والتاژ اقدام کنند.

 

وی تاکیدکرد: باتوجه به کوهستانی بودن و وجود رودخانه خروشان و درختان زیادی که در مسیر این روستا از سمت شیلاودان است عملا امکان احداث جاده فعلا مقدور نیست و تمام تلاش خود را معطوف به جاده فعلی از مسیر روستای طلاگه خواهیم کرد.

در ادامه نیز سرگرد اسفندیار مختاری با اشاره به مشکلات ساکنین روستاکوه اسپید گفت: بدون شک مهمترین و اساسی ترین دغدغه مردم این روستا جاده ارتباطی است که حقیقتا از وضعیت اسف باری برخوردار است .

 

وی افزود: در راستای سیاست های محرومیت زدایی سپاه پاسداران کمک های خوبی برای رفع مشکلات روستاها توسط بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در حال انجام است که امیدواریم با رایزنی با فرمانده سپاه فتح و تیپ48  بتوانیم دستگاه های راه سازی تیپ را برای رفع مشکلات جاده ای به این روستاها اعزام کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: اگر راه ارتباطی این روستا تا کنون قابل استفاده بود نسبت به تامین مصالح ساختمانی برای بازسازی گلزار تنها شهید این روستا شهید ولی زاده صورت می گرفت.

 

مختاری از توزیع بسته های معیشتی بین تمام ساکنین این روستا که بدون شک از بیماری کرونا آسیب دیدند خبرداد و گفت: در روزهای آینده بسته های معیشتی توسط سپاه در این روستا توزیع خواهد شد.

 

در ادامه نیز رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنده، رئیس اداره بهزیستی و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده در خصوص کمک های معیشتی و حمایتی قول همکاری دادند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:  22خرداد 1399،کدخبر: 159263،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین