پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به بارندگی‌های شب گذشته و آبگرفتگی گسترده در استان گفت: از شب گذشته تاکنون خانوده‌های بومی و مسافران توسط دو تیم واکنش سریع و سه تیم پشتیبان جمعیت هلال احمر گیلان در نقاط مختلف استان اسکان داده شدند.

شعار سال: مهدی ولی‌پور با توجه به بارندگی‌های شب گذشته و آبگرفتگی در استان گیلان اظهار داشت: از شب گذشته تاکنون 120 خانوار مسافر توسط دو تیم واکنش سریع و سه تیم پشتیبان جمعیت هلال احمر گیلان در مجتمع ورزشی چهار هزار نفری لاهیجان اسکان داده شده و پتو و ارزاق اولیه در اختیارشان قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان تصریح کرد: باران شدید باعث آبگرفتگی در نقاط مختلف استان شده و زندگی عادی مردم را در برخی مناطق مختل کرده که البته بیشتر اختلال در امور کاسبان شهر و مغازه‌داران و خانه‌های همکف است.

ولی‌پور با اشاره به اینکه از همان ساعات شروع بارندگی با حضور امدادگران به‌وسیله موتورهای آب مشکلات برطرف شد اعلام کرد: خیابان اصلی شهرستان لنگرود و دیوشل دچار آبگرفتگی شد.

وی تصریح کرد: 50 خانوار مسافر در منطقه بقعه آقا سید محمد کلیدبر، 10 خانوار در بقعه آقا سید حسین کیا کلایه و 10 خانوار در بقعه آقا سید محمد سفید آستانه توسط دو تیم واکنش سریع و دو تیم پشتیبان جمعیت هلال احمر گیلان اسکان داده شدند.

ولی‌پور با بیان اینکه در شهرستان رودسر دو تیم واکنش سریع و سه تیم پشتیبان جمعیت هلال احمر توانستند 50 خانوار مسافر را در مسجد 72 تن و مسجد سرپل این شهرستان اسکان دهند افزود: دو منزل مسکونی در آبکنار شهرستان رودسر به‌دلیل آبگرفتگی تخلیه شد و اعضای خانواده آن‌ها اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان عنوان کرد: اسکان مسافران گرفتار در آبگرفتگی‌ها و پخش نان و خرما و پتو توسط جمعیت هلال احمر استان گیلان در حال انجام است و سه تیم واکنش سریع استان گیلان در شهرستان‌ها در حال امدادرسانی به مسافران و مردم شریف گیلان هستند.

وی با اشاره به اینکه گیلان جزء پنج استان حادثه‌خیز کشور است و بیش از 30 حادثه از تعداد 40 حادثه شناخته شده در دنیا در این استان به ثبت رسیده است گفت: گردشگرپذیری گیلان بالقوه خطرپذیری این استان را افزایش داده و باید با تجهیز زیرساخت‌ها آمادگی لازم در برابر مخاطرات را داشته باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 17 شهریور 96، کدمطلب: 1513420 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین