پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۶۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
رئیس هلال احمر رودسر بااشاره به فعالیت ۱۱خانه هلال در این شهرستان از احداث پایگاه کوهستانی در زیاز رحیم آباد خبر داد و گفت: در صورت تأمین منابع این پایگاه امسال به بهره برداری می رسد.

شعار سال: کامیار صالح پور به مناسبت هفته هلال احمر اظهار کرد: امسال جمعیت هلال احمر با توجه به حوادث سیل اخیر کشور با شعار «سیل مهربانی جاری» است، با اجرای برنامه‌های مختلف به استقبال هفته هلال احمر رفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه هفته هلال احمر یادآور ایثار انسان‌هایی است که عاشقانه و خالصانه و بدون هیچ چشم‌داشتی به یاری هموطنان خود می‌روند، افزود: در سیل اخیر کشور این ایثار و از خود گذشتگی هم از طرف مردم و هم هلال احمر و سایر نهادها دیده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر رودسر با اشاره به برنامه‌های هلال احمر شهرستان در این هفته، گلباران مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، برگزاری آموزش کمک‌های اولیه، برپایی چادرهای امداد و کنترل فشار خون در دانشگاه پیام نور، دیدار با خانواده شهدای امدادگر، پیاده رویی به همراه امدادگران و نجات گران، پاکسازی ساحل، دیدار با فرماندار، برنامه‌های امدادی و آموزشی برای آمادگی و ارتقای توانمندی امدادگران و اعضای هلال احمر، برگزاری مانور تخلیه اضطراری در مدارس بخشی از این برنامه‌های بوده که در این هفته اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان رودسر دارای دو پایگاه جاده‌ای و دریایی، بیان کرد: پایگاه کوهستانی نیز در زیاز رحیم آباد رودسر در حال احداث بوده که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت تأمین اعتبار امسال به بهره برداری می‌رسد.

صالح پور اولویت برنامه‌های هلال احمر را علاوه بر راه اندازی پایگاه‌های امدادی در کلاچای و رحیم آباد ایجاد دفتر نمایندگی بخش رحیم آباد عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی شهرستان رودسر برای سیل زدگان کشور، افزود: تاکنون مردم نوع‌دوست رودسر ۵۰ میلیون کمک نقدی به مردم مناطق سیل زده انجام داده‌اند.

صالح پور به توسعه خانه‌های هلال در شهرستان رودسر با همکاری فرمانداری و بخشداری نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۱ خانه هلال در شهرستان رودسر راه اندازی شده و با توجه به گستردگی شهرستان نیازمند خانه‌های هلال بیشتری هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 19 اردیبهشت 98، کد مطلب: 4612325: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
خدا اجرتون بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین