پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۴۷۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
بارش باران در رشت و برخی دیگر از نقاط استان سبب بروز آبگرفتگی و عدم امکان عبور و مرور در برخی مناطق شد.

شعار سال: شهر رشت در زمینی مسطح و هموار به ارتفاع پنج متر از سطح آب‌های آزاد قرار دارد و رژیم بارشی سواحل دریای کاسپین عمدتاً از سامانه‌های پرفشار شمالی است که قادر است در زمانی کوتاه میزان بارندگی زیادی داشته و همچنین دما را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.

نزول رحمت الهی در مرکز استان گیلان عموماً منجر به آب گرفتگی گسترده در سطح شهر و تحمیل خسارت‌های مالی و گاهی جانی بوده که شکایات بسیاری را از سوی مردم به مسئولان و مدیران ادوار مختلف شهری و استانی را به‌همراه داشته است.

اما این بار هنوز مدت زیادی از تجربه آبگرفتگی و مشکلات آن برای مردم لنگرود نگذشته است که با بارش باران، بخش‌های مختلفی از استان گیلان و مرکز استان به‌علت بارش باران دچار آبگرفتگی شد و مشکلاتی را برای عبور و مرور مردم ایجاد کرد.

هر ساله با شروع فصل بارندگی نگرانی‌های مردم شهر رشت نیز آغاز می‌شود زیرا تجربه به آنها ثابت کرده است که با بارش چند ساعته باران برای مدت طولانی آسایش آن ها سلب می‌شود.

با وجود تجربه همیشگی بروز این مشکل به‌ویژه در شش ماهه دوم سال اما کماکان مسئولان استان و شهرستان رشت هیچ تدبیر و اقدام پیشگیرانه‌ای را برای حل این معضل در نظر نگرفته‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 مهر 96، کد مطلب: 1533041 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین