پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۸۵۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
بارش شدید باران و آب گرفتگی سه شهرستان در گیلان طی دو روز گذشته به بخش‌هایی از تأسیسات زیربنایی در بسیاری از مناطق خسارت وارد کرده است.

شعار سال: در پی بارش باران در دو روز گذشته بخش‌هایی از تأسیسات زیربنایی در صومعه‌سرا، فومن و تالش خسارت دید و تلاش‌ها برای بازگشایی راه‌ها در این مناطق ادامه دارد.

باران‌های 24 ساعته گذشته در مناطق غربی گیلان سیل به راه انداخت تا 200 خانه و واحد تجاری صومعه‌سرا در محاصره سیل و آب‌گرفتگی قرار بگیرند.

طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر باعث قطع راه هشت روستا و قطعی آب آشامیدنی 280 خانوار در چهار روستای صومعه‌سرا شد.

تأکید بر لایروبی تالاب انزلی برای جلوگیری از طغیان رودخانه‌ها

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آسیب‌های شدید بارندگی‌های اخیر به این شهرستان اظهار کرد: از دیروز اکیپ‌های کمک‌رسانی در شهرستان فعال و درگیر سیل هستند اگر بیل‌های شناور به ما داده نشود و تالاب انزلی، صومعه‌سرا لایروبی نشود پس‌ازاین حوادث بیشتری خواهیم داشت.

سید کاظم دلخوش اباتری با اشاره به بازدید استاندار گیلان از مناطق سیل‌زده گفت: دستگاه‌های اجرایی زیادی قول مساعدت داده و از منطقه بازدید کرده‌اند اما این مسئله را حل نمی‌کند بلکه باید سریع‌تر با لایروبی منطقه از خطرات بیشتر بکاهیم.

وی با بیان اینکه در سیل 24 ساعت اخیر دیواره‌های رودخانه در چند نقطه دچار شکستگی شده افزود: متأسفانه مردم اکنون در مسیر طغیان رودخانه قرار دارند شاید بیش از 100 میلیارد تومان طی و روز گذشته به روستاهای شهرستان صومعه‌سرا خسارت وارد شد.

آب‌گرفتگی پل پنج روستا در فومن

فرماندار فومن نیز با اشاره به آب‌گرفتگی پل پنج روستا در بارش 24 ساعته گذشته اظهار کرد: در پی بارش در روزهای گذشته راه بیش از خانوار روستایی در فومن قطع شد.

محمود قاسم نژاد با اشاره به بازگشایی راه فومن به ماسوله افزود: جاده فومن به ماسوله که در پی رانش زمین مسدود شده بود با تلاش مأموران راهداری در روز گذشته بازگشایی شد.

قطعی گاز 100 خانوار تالشی در سیل روز گذشته

فرماندار تالش نیز با اشاره به قطعی گاز 100 خانوار در این شهرستان اظهار کرد: با فروکش کردن آب‌گرفتگی دو روستای شیخ محله و آسیاب شم تالش؛ گاز 30 خانوار وصل شد و تلاش‌ها برای وصل گاز 70 خانوار دیگر هم چنان ادامه دارد.

عیسی مهدوی با بیان اینکه بارش باران موجب انسداد محله طولارود و جاده اسالم به خلخال شد افزود: با تلاش مأموران راهداری این مسیرها نیز دیروز بازگشایی شدند.

وی با اشاره به انسداد پل آب نمای کنارگذر تالش براثر آب‌گرفتگی ناشی از بارش باران گفت: با تلاش راهداران این پل نیز روز گذشته بازگشایی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 17 آبان 97، کد مطلب: 13970817000075: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین