پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
مدیرکل هواشناسی گیلان نسبت به احتمال آبگرفتگی در معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مواج بودن دریا در استان گیلان هشدار داد.

شعار سال: بهمن کمانگر با بیان اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تقویت تدریجی توده هوای خنک و بارش‌زا از ۲۰ شهریور در استان گیلان است اظهار داشت: تا اوایل وقت سه شنبه ۲۳ شهریور، شرایط برای بارش باران و وزش باد(در بعضی نقاط شدید)، رعد و برق و کاهش نسبی دما(۳ تا ۵ درجه) مهیاست.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در بعضی نقاط به‌ویژه نواحی مرکزی و شرقی استان احتمال آبگرفتگی وجود دارد گفت: دریا نیز به‌تدریج از فردا مواج بوده و برای فعالیت‌های مرتبط نامناسب است.

کمانگر اعلام کرد: بخش‌های مختلف اجرایی استان نظیر مدیریت بحران، مدیریت منابع آب و برق، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط، توصیه‌های کارشناسی و تخصصی خود را صادر کنند.

وی به مسافران توصیه کرد: با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی سطح جاده‌ها و مه آلود بودن هوا و کاهش دید، نکات ایمنی را در هنگام رانندگی رعایت کرده و از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها جدا”خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه هرگونه تغییر در نقشه‌های هواشناسی اطلاع رسانی خواهد شد اظهار کرد: به فعالان بخش کشاورزی توصیه می‌شود با توجه به شرایط پیش بینی شده، تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی 8 دی خبر، تاریخ انتشار 21 شهریور 95 ، کد مطلب: 141767:www.8deynews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین