پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۶۸۰
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸
سرپرست ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با اعلام هشدار درباره بارش شدید باران در استان طی دو روز آینده گفت: مسافران از اسکان در حاشیه رودخانه ها بپرهیزند.

شعار سال: محمد حسن علی نیا صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های هواشناسی، از عصر یکشنبه بارش شدید باران در گیلان دوباره آغاز می شود و تا ظهر سه شنبه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به همین دلیل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان و تمام های دستگاه های امدادی و خدماتی در حالت آماده باش هستند تا در صورت بروز هرگونه حادثه، به امداد رسانی بپردازند.

سرپرست ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان همچنین از مواج بودن دریا طی دو روز آینده خبر داد و گفت: با توجه به شرایط موجود به مسافران و شهروندان توصیه می شود که از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند.

علی نیا با اشاره به سیل جمعه گذشته در گیلان اعلام کرد: بارش باران در هفته گذشته بیش از ۶۰ میلیارد تومان به روستاها و زیرساخت های استان آسیب زده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 20 شهریور 96، کدمطلب: 4083700 ، www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین