پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
بارش شدید باران در آستارا، بندرانزلی، لنگرود، رودسر و لاهیجان؛ وضعیت برخی مناطق‌ ‌بحرانی شد .

شعار سال: مدیرعامل‌ جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه در پی بارش شدید باران برخی از مناطق استان گیلان شرایط بحرانی را تجربه می‌کنند گفت: بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر و برخی از منازل شهرستان‌های آستارا، بندرانزلی، لنگرود، رودسر و لاهیجان شد.

ولی‌پور با اشاره به بارش شدید باران و بحرانی شدن وضعیت برخی از شهرستان‌های استان گیلان اظهار داشت: بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر و برخی از منازل شهرستان‌های آستارا، بندرانزلی، لنگرود، رودسر و لاهیجان شد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه امدادگران در پی این وضعیت به منازل و معابر شهرستان‌های مذکور امدادرسانی کردند گفت: برخی از مناطق در این شهرستان‌ها شرایط بحرانی را تجربه می‌کنند.

ولی‌پور با تاکید بر اینکه در پی بحرانی شدن وضعیت منطقه سیل‌زده شلمان شهرستان لنگرود یک تیم پنج نفره به محل اعزام و 40 تخته پتو بین حادثه‌دیدگان توزیع شد افزود: در برخی از مناطق شهرستان‌های استان گیلان آبگرفتگی به منازل نیز سرایت کرد.

وی با اشاره به اینکه امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان گیلان در منطقه گواسرا آستارا با امداد‌رسانی به چند منزل حادثه‌دیده ضمن تخلیه آب منازل به افراد حادثه‌دیده امداد رسانی کردند گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر سراسر استان گیلان به‌طور کامل در وضعیت آماده باش هستند.

ولی‌پور با تاکید بر اینکه جمعیت هلال‌ احمر با تمامی امکانات موجود در استان گیلان به آسیب دیدگان خدمات‌رسانی می‌کند تصریح کرد: هلال‌احمر استان گیلان در امداد‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده از 16 تیم واکنش سریع، 15 خودرو کمک دار، هفت دستگاه موتور پمپ و دو فروند قایق استفاده کرده است.

وی 100 کیلو نایلون، 300 قرص نان، 40 تخته پتو، ست ظروف، برنج و انواع کنسرو را از محصولات توزیع شده بین آسیب‌دیدگان در مناطق سیل‌زده استان گیلان عنوان کرد و افزود: تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر استان گیلان در مناطق آبگرفته حضور مستمر دارند.

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان با تاکید بر اینکه 96 امدادگر در قالب تیم‌های واکنش سریع به مردم آسیب دیده در شهرستان‌‌های بندرانزلی، آستارا، لنگرود، رودسر، لاهیجان امدادرسانی کردند گفت: 130 خانوار آسیب‌دیده در شهرستان‌های رودسر، لنگرود و آستارا امدادرسانی شدند.

ولی‌پور با بیان اینکه در پی اقدامات امدادی مذکور یک زن باردار در شهرستان آستارا به منطقه امن و یک پیرمرد بیمار در منطقه شلمان لنگرود به بیمارستان منتقل شد افزود: 16 تیم واکنش سریع در قالب 30 پرسنل در امدادرسانی‌های اخیر جمعیت هلال‌احمر استان گیلان به کار گرفته شدند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با تمامی توان در این ایام برای امدادرسانی و کمک به مناطق حادثه‌دیده تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نیاز به خدمات امدادی جمعیت هلال‌احمر با سامانه 112 تماس حاصل کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری تابناک، تاریخ 13 مهر 96، کد مطلب: 735776: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین