پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۰۳۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
بر گيلانيان مشهود است كه حضور دكتر نوبخت در حلقه اوليه ياران رئيس جمهور بسيار ذی‌قیمت است و چنین اتفاقی نه در گذشته افتاده و نه معلوم است در آینده رخ دهد كه يك گیلاني در قلب ستاد برنامه‌ریزی کشور و در جايگاه رئيس خزانه و سخنگوي دولت جمهوري اسلامي قرار بگيرد.
شعارسال: بر گيلانيان مشهود است كه حضور دكتر نوبخت در حلقه اوليه ياران رئيس جمهور بسيار ذی‌قیمت است و چنین اتفاقی نه در گذشته افتاده و نه معلوم است در آینده رخ دهد كه يك گیلاني در قلب ستاد برنامه‌ریزی کشور و در جايگاه رئيس خزانه و سخنگوي دولت جمهوري اسلامي قرار بگيرد.

به عقيده بسياري از صاحب نظران اكنون هیچ‌کس در ایران نسبت به مسائل گیلان مسلط تر از دكترنوبخت نیست و روحاني و حتي اعضاي هيأت وزيران در خصوص مسائل گيلان به طور ويژه از اين استراتژيست سياسي و اقتصادي مشورت ميخواهند و غالبا بر پايه ي نظرات ايشان تصميم ميگيرند.

دكتر نوبخت هرچه كه باشد و بشود ، وكيل و وزير ، معاون رئيس جمهور ، نزديك ترين گيلك زبان به مرحوم آيت الله هاشمي و شيخ ناطق نوري و شايد در آينده كانديداي رياست جمهوري ، ابتدا يك گيلاني است كه از عنفوان جواني براي مردم زادگاهش خدمت كرده و به بركت همان خدمات ، اكنون مايه مباهات گيلانيان شده است و مردم گيلان نيز به اندازه ي بزرگي و توانايي و پتانسيل ايشان از وي انتظار دارند.

اگر آيت الله قرباني در جلسه رسمي ، في البداهه و بدون هماهنگي از او قول اختصاص بودجه و حمايت براي احياي زرجوب را مي گيرد يا مجمع نمايندگان براي رفع مشكلات چاي و كشاورزي و بزرگراه تهران/رشت و راه آهن و ... مكرر به او مراجعه و طلب مساعدت مي كنند بر اساس همان انتظارات مردمي است كه نشان از ظرفيت جامع و جايگاه رفيع نوبخت دارد.

حاليه گيلان عزيز استاندار ندارد و گيلانيان در چند روز گذشته يكصدا خواستار انتصاب مردي از ديار باران به عنوان استاندار گيلان شده اند.

از آيت الله قرباني تا مجمع نمايندگان مجلس، فعالان و رؤساي ستادهاي انتخاباتي دكتر روحاني و شخصيت هاي ذيصلاح و اصحاب قلم و رسانه و اقشار گوناگون جامعه در يك همصدايي كم سابقه جملگي به دلايل منطقي فراوان مجدانه و مصرانه شعار #استاندار_بومی_خواسته_بحق_گیلانیان سَر مي دهند و ذيل اين درخواست روي شخصيت برجسته اي به نام دكتر هادي حق شناس به اجماع كم نظيري رسيده اند .

اول مهر است و نوبخت پس از چند روز اقامت كوتاه در گيلان بعد از به صدا در آوردن زنگ يكي از مدارس و آغاز سال تحصيلي راهي تهران خواهد شد.

او صداي بلند پدر معنوي گيلان و هم استاني هاي خود را شنيده و مطالبه گري هاي رسانه اي-اينستايي-توئيتري را ملاحظه كرده و اكنون بار سنگين متقاعد كردن رئيس جمهور را تا تهران بدوش خواهد كشيد تا ضمن دفاعي جانانه از دكترهادي حق شناس ، خطر دلزدگي و نارضايتي گيلانيان از دولت و روحاني را گوشزد نمايد و با درايت و تدبير كليد استانداري را به يك گيل مردلايق بسپارد و ضمناً با اين اقدام محبوبيتش را هزاران برابر كند.

نوبخت نيك مي داند كه همه مي دانند تنها اوست كه مي تواند ورق را برگرداند و در ماراتن سالاري-حق شناس توانايي هايِ يك گيلانيِ دانشمند كه در مسير دفاع از روحاني تا پايِ جان رفته را براي روحاني و هيأت دولت به خوبي تشريح و برجسته نمايد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری گیلانه، تاریخ انتشار: مهر 1396، کدخبر: - .

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین