پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۸۴۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
استاندار گیلان خدمت شایسته به مردم را تنها ملاک ارزیابی عملکرد مدیران استان عنوان کرد.

شعارسال: مصطفی سالاری غروب سه شنبه در جلسه معارفه اش به عنوان استاندار گیلان با قدردانی از اعتماد مجدد رییس جمهوری و هیات وزیران گفت: حفظ حرمت و منزلت نظام و اسلام را در خدمت به مردم می دانم و خطاب به مدیران اعلام می کنم ملاک ارزیابی آنها بر اساس کار و خدمت به مردم است .

وی با بیان اینکه خادمان شایسته به مردم مورد حمایت او هستند افزود : در گیلان نیز مسیر چهار سال قبل خود را در خصوص بکارگیری جوانان و بانوان ادامه می دهم و بر همین اساس ، فردا بخشنامه ای را در این خصوص صادر و ابلاغ و در اجرای آن شخصا نظارت خواهم کرد.

سالاری با دعوت از تشکل های سیاسی و اصحاب رسانه برای کمک به توسعه همه جانبه گیلان تاکید کرد: هیچ مسئله ای را مهمتر از خدمت به مردم گیلان نمی دانم و تمام توان جسمی ، ذهنی و آبرو و اعتبارم را برای توسعه و اعتلای گیلان می گذارم .

وی با اشاره به ایجاد تعامل با انجام مشورت در امور مهم با روحانیون گیلان ، نخبگان، نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی و فعالان سیاسی و اجتماعی و به خصوص جوانان افزود:سند راهبردی و نقشه راه توسعه پایدار، انسان محور و متوازن گیلان را با رویکرد مدیریت یکپارچه و منسجم و کار آمد تهیه و به مرحله اجرا می رسانم.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بهره گیری از بزرگان گیلان در سطح ملی خصوصا دکتر محمد باقر نوبخت تصریح کرد : خدمت به مردم گیلان افتخار بزرگی است و امیدوارم در این مسیر با همفکری و همدلی و تعامل در راه خدمت به مردم سربلند شوم .

سالاری مردم گیلان را لایق بهترین ها دانست و تصریح کرد: در مقابل هرگونه فساد ، مشکل و عامل اخلال در مسیر خدمت به مردم می ایستم و در کمترین زمان ممکن برای شنیدن مشکلات مردم در بین آنها حضور خواهم یافت.

در جریان جلسه یکشنبه گذشته هیأت دولت به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، استانداران پیشنهادی پنج استان از هیات وزیران رأی اعتماد گرفتند که بر این اساس، مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان منصوب شد.

عصر روز (سه شنبه) نیز در مراسمی با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سالاری به عنوان استاندار گیلان معرفی و از خدمات محمدعلی نجفی استاندار سابق گیلان تقدیر شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 4مهر1396، کدخبر: 82678412: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین