پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۵۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
در زمینه اشتغال جوانان تحصیلکرده این استان گامهای اساسی برداشته شود که این امر با راه اندازی و احیا کارخانه های قدیمی و احداث کارخانه های جدید امکان پذیر خواهد شد.
شعارسال: در زمینه اشتعال جوانان تحصیلکرده این استان گام های اساسی برداشته شودکه این امر با راه اندازی و احیا کارخانه های قدیمی و احداث کارخانه های جدید امکان پذیر خواهد شد.

پس از کش و قوس های سیاسی فراوان امروز در جلسه هیت دولت مصطفی سالاری بعنوان استاندار جدید گیلان انتخاب گردید. جوانترین استاندار دولت یازدهم و دوازدهم بعد از رفتن پیرترین استاندار نصیب سرسبزترین استان کشور شد بعبارتی از جنوبی ترین استان کشور سالاری راهی شمالی ترین کشور ایران شد. استانداری که طبق امار و ارقام موجود در انتصابات مدیران استان بوشهر مشهور به استانداری جوانگر است و اعتقاد زیادی به جوانان دارد. انتخاب رییس جمهور و هیت دولت را محترم میشماریم و قدوم استاندار جدید غیر بومی و جوان را گرامی میداریم و امید داریم وجود ایشان در راس بالاترین مقام اجرایی استان گیلان منشا تحولات سازنده و مثبت خواهد شد ولی بعنوان یک طرفدار و فعال فرهنگی ستاد انتخاباتی از استاندار جدید انتظار داریم که:

۱_گیلان علیرغم ظاهری سبزداری محرومیتی پنهان است و محرومیت این استان زیر سرسبزی گیلان پنهان شده است انتظار داریم در جهت محرومیت استان خصوصا شهرستان های محروم این استان اقدامات اساسی انجام گیرد.

۲_در زمینه اشتعال جوانان تحصیلکرده این استان گامهای اساسی برداشته شود که این امربا راه اندازی و احیا کارخانه های قدیمی و احداث کارخانه های جدید امکان پذیر خواهد شد.

۳_از جوانان متعهد و متخصص همراهان واقعی دولت تدبیر و امید در پست های مدیریتی استان استفاده شود و اعتقاد واقعی به جوانگرایی را در عمل نشان دهید چون برای موفقیت های بعدی و استمرار عقلانیت در۱۴۰۰به همت همین جوانان نیازداریم.

۴_در دام برخی از سیاسیون منفعت طلب و مصلحت اندیش بعبارتی مجاهدان شنبه نیفتید از مشاورات سیاسیون اصلاح طلب و اعتدالگرای استان که شناسنامه روشن و شفافی دارند استفاده نمایید.

۵_بانوان که جز اقشار زحمت کش و فعال و تحصیلکرده و از همه مهمتر جز نقش آفرینان شور و شعور سیاسی در انتخابات  ۲۹ اردیبهشت بودند را فراموش نکنید.

در پایان تکرار میکنم که گیلان اولین استان شیعه نشین کشورب ود که رای بالایی را در۲۹ اردیبهشت بنام دکتر حسن روحانی در صندوق های رای انداخت پس انتظار داریم در قامت یک استاندار واقعی که اعتقاد به شایسته سالاری و عقلانیت و تدبیر و جوانگرایی دارید ظاهر شوید هر چند می دانیم که این ویژگی ها قطعا در شما بود و هست که بعنوان استانداری استانی انتخاب شدید که بیشترین رای را به دولت تدبیر و امید در کشور داده است.

نوشته بابک کاظمی

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی راه سوم، تاریخ انتشار: 2 مهر 1396، کدخبر: 23105 ، www.rahesevvom.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین