پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۰۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۹
در هفته گذشته شاهد انتصاباتی از سوی استاندار گیلان بودیم که در این بین، انتصاب فردی پر حاشیه بعنوان سرپرست مجموعه عظیمی از سیاستگذاریهای انتخابات استان تعجب همگان را در پی داشت!

شعارسال: در هفته گذشته شاهد انتصاباتی از سوی استاندار گیلان بودیم که در این بین، انتصاب فردی پر حاشیه بعنوان سرپرست مجموعه عظیمی از سیاستگذاریهای انتخابات استان تعجب همگان را در پی داشت!

مرجعیت این پست که شاکله آن بیشتر نظارت بر انتخابات را دارا می باشد ؛فردی است که خود از بازداشتیهای خرید رای و تخلفات انتخاباتی می باشد!

طبق قانون مجازات خرید و فروش هر گونه رای، سه ماه حبس و جزای نقدی و محرومیت از هر گونه فعالیت انتخاباتی و اجرایی میباشد.

حال باید از استاندار جوان و غیر بومی استان گیلان پرسید ؛چطور شخصی را که خود بدلیل تخلفات گسترده انتخاباتی بازداشت و محکوم شده را در این جایگاه مهم و حساس منصوب میکند!؟

طبق قانون این شخص پرحاشیه باید از هر گونه نظارت و فعالیت در انتخابات منع شود اما استاندار گیلان وی را در بالاترین مرجع نظارت بر انتخابات قرار میدهد!

اقای استاندار پاسخ دهید براساس کدام منطق و با چه هدفی چنین جایگاه مهم و حساس را به شخصی که امتحان خود را پس داده است واگذار کرده و با فشار چه کسانی تن به چنین اقدام ظالمانه داده است!؟

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رویداد گیلان ، تاریخ انتشار: 27تیر1397 ، کدخبر: 11313: www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین