پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۰۴۹
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با بیان اینکه مسئولان برای رسیدن به توسعه پایدار و همه جانبه در استان گیلان تلاش کنند گفت: همفکری با صاحبان اندیشه قطعاً نقش به‌سزایی در توسعه استان گیلان دارد.

شعار سال: محمدعلی محمدی عصر پنجشنبه در نشست خبری در رشت اظهار داشت: باید با همفکری و بهره گیری از صاحبان اندیشه و تخصص، برای رسیدن به توسعه پایدار و همه جانبه در استان گیلان تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم سازمان این است که قصد داریم با برگزاری جلسات متعدد در استان، که به ابتکار معاونان و مدیران سازمان منعقد شده است گام‌های مهمی در توسعه همه جانبه استان با بهره‌گیری از کارشناسان مربوطه برداریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان افزود: برای تدوین برنامه ششم توسعه استان توانستیم در 33 کمیته تخصصی مجموعه این برنامه‌ها و اهداف را تشکیل و تدوین کنیم تا در مورد مفهوم توسعه بتوانیم به هماهنگی های لازم با کارشناسان سازمان برسیم.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگر سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گیلان نیز در این نشست گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در استان، راه اندازی سامانه آموزش و پژوهش بوده که امکانات بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف ارائه داده است.

کیمیا تنهایی خاطرنشان کرد: سعی شده تمامی برنامه‌ها، جلسات و همایش‌های انجام شده در سازمان رادردسترس قرار دهیم همچنین تالارهای مجازی برای اساتید دانشگاه و دانشجویان ایجاد شده که می‌تواند در امر پژوهش بسیار مفید واقع شود.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگر سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گیلان گفت: با توجه به اینکه نیازهای پژوهشی باید بر اساس چالش‌ها برنامه ریزی و تدوین شود سعی کردیم در این سامانه چالش‌های مختلفی که در استان با آن مواجه هستیم ذکر شود.

تنهایی به تشکیل کارگروه تدوین سند پژوهشی و فناوری استان اشاره کرد و ابراز داشت: این کارگروه که در سه بخش متمرکز شده است با ترکیبی 18 نفره توانست راهبردهای پژوهشی وخط مشی‌ها و اقدامات پیشنهادی را ارائه دهد.

وی سه بخش مهم کارگروه تدوین سند پژوهش و فناوری استان را برشمرد و گفت: این بخش‌ها شامل ایجاد شبکه همکاری پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی پژوهشی، ایجاد انجمن غیردولتی پیشرفت علم و فناوری استان و بررسی عملکرد طرح‌های پژوهشی به‌منظور کاربردی کردن آن‌ها بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 1دی 96، کدمطلب:1607756، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین