پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۵۲۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان با بیان اینکه دانش آموزان در سنی قرار دارند که افکار آن‌ها در حال شکل گرفتن است، گفت: طرح "یاوران ولایت" با هدف ایجاد مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان در گیلان اجرا شد.

شعارسال: علی رفاهتی با اشاره به اینکه سازمان بسیج دانش آموزی یکی از ارکان اصلی بسیج را تشکیل می‌دهد اظهار داشت: نیزوی انسانی بسیار زیادی در این قشر از سازمان بسیج نسبت به دیگر اقشار وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه سازمان بسیج دانش آموزی پرورش نیرویی کارآمد، متعهد و انقلابی است بیان داشت: دانش آموزان در سنی قرار دارند که افکار آن‌ها در حال شکل گرفتن است.

رفاهتی با اشاره به اینکه تلاش‌های دشمن در قالب جنگ نرم بیشتر برای آسیب رساندن به قشر جوان و نوجوان ایران است افزود: نوجوانان با وجود عدم آمادگی به‌دنبال مستقل شدن هستند و خطر حملات فرهنگی دشمن بیش از تمام اقشار آنان را تهدید می‌کند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان با اشاره به اینکه نوجوانان، آینده‌سازان کشور هستند عنوان داشت: نیروی انسانی کارآمد و متعهد، محور توسعه پایدار است و موفقیت کشور ایران در آینده وابسته به پرورش نوجوانانی متعهد است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج دانش آموزی مسئو‌لیت تربیت و تعلیم دانش آموزان را برعهده ندارد و آموزش و پرورش پیشگام این امر است گفت: این سازمان برابر سند بنیادین آموزش و پرورش که همگان را برای کمک به آموزش و پروش در راستای تعلیم و تربیت کودکان فرا می‌خواند فعالیت می‌کند.

رفاهتی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده توسط سازمان بسیج دانش آموزی گیلان در هفته معلم در سال 96 بیان داشت: هفته معلم با برنامه‌های مختلف و متنوع مانند جشن سپاس معلم در سطح مدارس استان گیلان و همایش تقدیر از فرهنگیان خانواده‌های نیروهای مسلح برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان طرح یاوران ولایت را مهم‌ترین برنامه اجرا شده سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان در سال 96 بیان کرد و گفت: هدف اصلی طرح یاوران ولایت ایجاد مسئولیت پذیری در دانش آموزان است.

رفاهتی با اشاره به سخن امام راحل که "رهبر من آن طفل 13 ساله است" خاطرنشان کرد: باید به نسل نوجوان همانند دفاع مقدس که نوجوانان سمت‌های مهمی را در گردان‌های مختلف بر عهده داشتند اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه در مدارس استان گیلان واحدهای بسیج دانش آموزی وجود دارد گفت: در مدارس ابتدایی واحد امیدان، واحدهای پوینده در مدارس متوسطه اول و واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس متوسطه دوم فرمانده و اعضای آن تماماً از دانش آموزان تشکیل شده است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان اظهار داشت: طرح یاوران ولایت مهارت‌های مدیرتی، اخلاقی و اعتقادی را به فرماندهان بسیج مدارس متوسطه دوم می‌آموزد.

رفاهتی بیان داشت: طرح یاوران ولایت، آموزش‌های لازم را در راستای برگزاری مراسم‌های فرهنگی، انقلابی که بین دانش آموزان اتحاد د الفت ایجاد می‌کند را به فرماندهان بسیج دانش آموزان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزانی که برای فرماندهی پایگاه بسیج مدرسه خود داوطلب می‌شوند پس از گزینش و شناسایی نیاز به آموزش و کسب مهارت دارند افزود: طرح یاوران ولایت برای فرماندهان پایگاه‌های بسیج دانش آموزی مرکز استان طی 6 شبانه روز برگزار می‌شود.

رفاهتی با بیان اینکه امسال در طرح یاوران ولایت برنامه‌های فرهنگی و سرگرم کننده در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان اجرا شد خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که در این طرح آموزش دیدند در سال تحصیلی جدید فرمانده واحد بسیج مدرسه خود می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان با اشاره به اینکه 500 نفر در قالب طرح ولایت در شهرستان رشت آموزش دیدند گفت: 3 هزار نفر اعضای شورای واحد بسیج دانش آموزی در قالب طرح یاوران ولایت شهرستان‌های استان گیلان طی یک دوره 2 روز و یک شبه آموزش دیدند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25شهریور1396، کدخبر: 1520595: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین