پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
محسن رضایی ضمن تأکید بر اینکه باید بر ای رفع و عبور از مشکلات در زمینه های فرهنگی و اقتصادی حرکت جهادی با حضور جوانان فعال شود گفت: معجزه سازان این عصر انقلاب اسلامی جوانان انقلابی و بسیجی، در سایه هدایت بخش رهبرمعظم انقلاب هستند.

شعار سال: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در جمع جوانان بسیجی حاضر در طرح یاوران ولایت در مشهد با بیان اینکه موضوع جوانان در انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم بوده و است گفت: سؤال اینست که جوانان ایرانی، جوانان اسلام امروز چه نقشی باید در انقلاب اسلامی داشته باشند و چقدر می توانند مؤثر باشند؟

وی افزود: در زمان دفاع مقدس عمده جوانان جنگ را اداره می کردند یعنی محور پیروزی های ایران در دفاع مقدس، جوانان بودند که نمونه های بسیاری در این مورد می توان یاد کرد لذا مقام معظم رهبری تأکید دارند چرا نمی روید معجزه انقلاب را برای مردم توضیح دهید؟

محسن رضایی تصریح کرد: معجزه انقلاب این است که جوانان کم سن و سال تبدیل به استراتژیست های بزرگ انقلاب شدند؛ پس جوانان یعنی همین افراد محصل و دانشگاهیان که دیگران روی اینها حسابی باز نمی کنند اما عاملان اصلی پیروزی انقلاب بوده اند، می توانند امروز هم در انقلاب اسلامی نقش بزرگی ایفا کنند.

وی افزود: رسالت امروز جوانان این است که خود را بشناسند، باور کنند و منفعل نباشند لذا باید از تماشاچی بودن و بی تفاوت بودن خارج شوند و با اعتماد به نفس احساس مسئولیت کنند.

این عضو ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اولین مبارزه و جهاد جوانان از خودشان آغاز می شود تا خودشان را باور کنند و احساس مسئولیت داشته باشند اظهار کرد: برای شروع شدن دوباره معجزه انقلاب اسلامی نیاز به احساس مسئولیت جوانان داریم و باید دیگران به جوان میدان دهد و از اشتباه جوانان نترسند.

وی افزود: جوان باید زیر نظر مربی آموزش ببیند و کار کند و در آزادگی تربیت شود تا جوان حرفش را بزند و انتقادش را مطرح کند چراکه مدیریت جهادی سبک مربی‌گرایانه است و سبک سلسله مراتب تحکمی نیست و باید آزادی عمل داده شود و این اردوهای بسیج بهترین فرصت است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: این معجزه انقلاب، ایران را از کشور نوکر اسرائیل تبدیل به قدرت منطقه‌ای کرده است و مشاورین جمهوری اسلامی چندهزار کیلومتر آن طرف برای تحقق امنیت منطقه به دولت های سوریه و عراق مشورت می دهند.

وی افزود: از طرفی با بدترین دشمنان انسانیت یعنی داعش مبارزه می کنیم که کل دنیا از آن متنفر هستند و حتی دشمنان ایران هم به حقانیت مبارزه با داعش و ترویست اذعان می کنند.

محسن رضایی گفت: جمهوری اسلامی با ایستادگی در مقابل زیاده خواهی آمریکا، هم مقتدر شده و هم در مسیر حق گام برداشته است.

وی ضمن تأکید بر اینکه باید برای رفع و عبور از مشکلات در زمینه های فرهنگی و اقتصادی نیز این جهاد با حضور جوانان فعال شود افزود: معجزه سازان این عصر انقلاب اسلامی جوانان انقلابی و بسیجی، در سایه هدایت بخش رهبرمعظم انقلاب هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار 22 تیر 96، کدمطلب:1148680، www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
0
هیچ باوری نسبت به جوانان وجود ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین