پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
معاون فرهنگی مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه عده‌ای امروزه می‌خواهند از امام معصوم پیشی بگیرند گفت: عده‌ای مانند آن‌ها که پیامبر را تکذیب کردند دچار غرور شده اند و عقل خود را به کار نبستند.

شعار سال: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین گل میرزاده امشب در شام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مزار شهدا شهر رشت با اشاره به آیاتی از قرآن مجید اظهار کرد: مردم دنیا در زندگی اجتماعی به دو دسته تقسیم می‌شوند.

وی بابیان اینکه شهدا عزت و اقتدار برای ما خلق کرده اند گفت: گروهی که از راه این شهدا جدا شوند خسران بزرگی را بنا بر آیات قرآن مرتکب شده اند.

معاون فرهنگی مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه کلام قرآن همیشه تازگی دارد افزود: همانطور که امام صادق (ع) فرموده اند دو چیز هرگز کهنه نمی‌شوند، یکی از آن‌ها قرآن است که همیشه برای رشد و بالندگی جهان حرف دارد و دیگری خون سید الشهداست که شهیدان ما از آن خون و فرهنگ به آسمان رسیده اند.

گل میرزاده با اشاره به خطبه ۸۸ نهج‌البلاغه بیان‌ کرد: حقیقت زندگی ما به وسیله قرآن و پیامبر تعیین می‌شود، آن‌هایی که به پیامبر زخم‌زبان‌ها زدند در گمراهی مطلق به سر می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه عده‌ای امروزه می‌خواهند از امام معصوم پیشی بگیرند گفت: عده‌ای مانند آن‌ها که پیامبر را تکذیب کردند دچار غرور شده اند و عقل خود را به کار نبستند.

معاون فرهنگی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه نباید به خوراکی‌های مسوم دشمن توجه کرد تصریح کرد: تلاش دشمن این است با جامعه دینی مبارزه کند و جامعه اسلامی را از فرهنگ ایثار و شهادت دور نگاه دارد اما همیشه شکست‌خورده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 27 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۲۶۰۰۱۰۰۷ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین