پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۴۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه استان گیلان در نیروهای شرکتی و پیش‌دبستانی در حوزه بانوان با مازاد نیرو مواجه است گفت: مانع اصلی جذب نیروهای شرکتی و پیش‌دبستانی در استان گیلان بحث عدم نیاز است.

شعار سال: مهدی حاجتی صبح امروز در نشست خبری در رشت اظهار‌ داشت: اعتراض مربیان پیش‌دبستانی و شرکتی به قانون استخدام مربیان حق‌التدریسی بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه استان گیلان بیش از 2 هزار نفر نیروی پیش‌دبستانی و شرکتی دارد خاطرنشان کرد: طبق مجوز این اداره‌کل از وزارت آموزش و پرورش سال گذشته 350 نفر از این افراد استخدام شدند.

حاجتی با تاکید بر اینکه امسال 250 نفر از این مربیان طبق مجوز سالانه از سوی وزارت آموزش و پرورش جذب شدند تاکید کرد: تلاش است از میزان حق التدریسی 25 هزار ساعت مجوز این استان، به‌تدریج زمینه جذب نیروهای پیش‌دبستانی در استان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش است این افراد در حوزه‌های مشاوره، مربی بهداشت و مربی پرورشی جذب شوند بیان کرد: به‌منظور رفع این مشکل اداره کل آموزش و پرورش گیلان نیازمند همکاری، صبر و شکیبایی از سوی نیروهای پیش‌دبستانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر اینکه در بخش آقایان تمامی افراد در این حوزه جذب شدند افزود: استان گیلان در نیروهای شرکتی و پیش‌دبستانی در حوزه بانوان با مازاد نیرو مواجه است و بر اساس این امر جذب این افراد باید به‌تدریج انجام شود. دیدگاه وزارتخانه آموزش و پرورش و تمامی دستگاه‌های مربوطه در استان کمک به این افراد است.

وی مانع اصلی عدم جذب نیروهای شرکتی و پیش‌دبستانی در استان گیلان را مشکل عدم نیاز عنوان کرد و افزود: تلاش است طی رایزنی‌های اداره‌کل آموزش و پرورش گیلان با وزارت‌‌خانه، زمینه جذب این نیروها در استان گیلان فراهم شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 23 مهر 96، کدمطلب:1546098، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین